سیاستاخبارTOPجامعه

مولوی عبدالکبیر: افغانستان از نگاه سیاسی در حالت مناسب و درست قراردارد.

 

کابل ۲۸ دلو باختر

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان گفته است: حکومت افغانستان از نگاه سیاسی در حالت مناسب و درست است.

ارگ در خبرنامه‌یی نوشته است: مولوی عبدالکبیر، این گفته‌ها را در یک مراسم دستاربندی درولسوالی چرخ لوگر، بیان داشته است و گفته است: در بخش اقتصادی نیزپیشرفت‌های مهم زیاد صورت گرفته است و برای بهبود بیشتروضعیت اقتصادی در آینده، برنامه‌های گسترده  روی دست است.

او افزوده است که امارت اسلامی خلاف برخی از تبلیغات غرض آلود در انزوای سیاسی نه، بلکه با شمار‌ زیادی از کشورها و نهادهای بین‌المللی تعامل دوامدار دارد که راهکار متوازن حکومت را نشان می دهد.

معاون سیاسی ریاست الوزرا ضمن تبریکی به علمای فارغ شده، گفت که در طول تاریخ، لوگر در کنار جهاد، میدان علم و دانش نیز بوده است.

به گفته‌ی وی؛ پیروزی دوره های جهادی برکت علما، دانشمندان و مردم عام بوده است که در نتیجه آن مردم ما به اهداف شان در جهاد، در برابر غرب که ختم اشغال و اقامه نظام اسلامی بود، رسیدند، حالا نسبت به هر زمان دیگر مردم و امارت اسلامی با همدیگر نزدیک شده‌اند و فاصله میان حکومت و ملت وجود ندارد.

مولوی عبدالکبیر افزود که در نشست آینده دوحه راه های بیشتر تعامل و همکاری های دو جانبه میان امارت اسلامی افغانستان و جهان باز خواهد شد و جهان از خاک افغانستان زیر حاکمیت امارت اسلامی اطمینان داشته وهیچ نگرانی ندارد، همچنان بانک‌های جهانی و آسیایی به امارت اسلامی اطمینان داده‌اند که به منظور آبادی و حل مشکل افغانستان فعالیت‌های خویش را آغاز و پروژه‌های نیمه تمام گذشته را تکمیل خواهند کرد.

در این مراسم که مسوولان محلی لوگر، علما و مردم نیز حضور داشتند، معاون سیاسی ریاست الوزرا در رابطه به پیشنهادهای علما و بزرگان قومی آن ولایت گفت مسوولان مرکزی و محلی، بیشتر روی خواست مردم و امور روزمره آنان تمرکز دارند و در راستای حل مشکلات مردم توجه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
WP RSS Plugin on WordPress