سیاستاخبارTOPصحت

سرپرست وزارت صحت عامه:‌ نقش سازمان صحی جهان و اداره یونسف دربخش صحی نیاز است

کابل ۱۷ ثور باختر
داکتر قلندرعباد سرپرست وزارت صحت‌عامه امروز با حضور نمایندگان سازمان صحی جهان و اداره یونیسف از عرضه خدمات صحی در شفاخانه صحت طفل اندرا گاندی دیدن نمود.
دفتر رسانه های وزارت صحت عامه با ارسال خبرنامه یی به آژانس باخترنگاشته است:‌ هدف از این دیدار در شفاخانه صحت طفل بازدید و ارزیابی ازعرضه خدمات صحی برای کودکان مبتلا به سوء تغذیه در این شفاخانه بود.
در این دیدار که داکتر حنان حسن بلخی رییس عمومی منطقه‌یی مدیترانه شرقی سازمان صحی جهان برای افغانستان و تاج الدین آویلا مسوول دفتر یونیسف برای افغانستان حضور داشتند، برعلاوه بازدید از عرضه خدمات صحی بخش سوء تغذیه از جریان کار ساخت بخش تولید آکسیجن در این شفاخانه نیز دیدن نمودند.
داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، توجه به صحت مادران و اطفال مصاب به سوءتغذیه را ضروری خوانده و بر همکاری سازمان صحی جهان در راستای تداوی اطفال مصاب به این بیماری نیز تاکید کرد.
همچنان سرپرست وزارت صحت‌عامه نقش سازمان صحی جهان و اداره یونیسف را در بخش صحی ضروری خوانده و از آنان خواست تا با وزارت صحت‌عامه در امر رساندن خدمات صحی به مردم در مناطق دور دست، کنترول امراض ساری، تقویت نظام صحی و محو کامل بیماری پولیوهمکاری کنند.
از سوی‌هم، نماینده گان سازمان صحی جهان و اداره یونیسف در زمینه تداوی کودکان مصاب به سوءتغذیه و تقویت نظام صحی اطمینان دادند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا