سیاستاخبارTOPجامعه

مولوی عبدالسلام حنفی: امنیت اساس پیشرفت و توسعۀ هر جامعه است

کابل ۱۷ ثور باختر
مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا، امروز با ملا رحمت الله محمد اکا قومندان قول اردوی ۲۰۹ الفتح دردفترکارش دیدار نمود.
دفتر مطبوعاتی معاونیت اداری ریاست الوزرا با ارسال خبرنامه یی به آژانس باخترنگاشته است:‌ در این دیدار ملا رحمت الله محمد اکا گزارشی از وضعیت امنیتی بلخ و کارکردهای مجاهدین قول اردو معلومات داد.
وی گفت که مجاهدین این قول اردو از روحیه و مورال بلند برخودار بوده و آمادۀ اجرای هدایات رهبری و بزرگان امارت اسلامی می‌باشند.
قومندان قول اردوی الفتح افزود که مجاهدین قول اردوی ۲۰۹ الفتح تمام تلاش شان را جهت دفاع از امنیت و آرامش مردم به‌کار می‌گیرند و به هیچ کس یا گروهی اجازۀ اخلال امنیت مردم و نظم جامعه را نمی‌دهند.
در مقابل معاون اداری ریاست الوزرا، از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های مجاهدین قدردانی نموده، گفت که امنیت اساس پیشرفت و توسعۀ هر جامعه است و هیچ جامعه‌یی بدون احساس امنیت به رفاه و توسعه نمی‌رسد.
معاون اداری ریاست الوزرا افزود که امروز اگر کشور و مردم ما از استقلال و امنیت کامل برخوردار اند، نتیجۀ جان‌فشانی‌ها و قربانی‌های مجاهدین است و این مایۀ خرسندی مردم و مسئولین امارت اسلامی می‌باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا