سیاستاخبارجامعهTOP

مولوی عبدالسلام حنفی، خواستارتلاش های بیشتری مسوولان برای بهبود نظم و آبادی شهر کابل شد

کابل ۲۳ دلو باختر
مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا با انجنیر عامر یاسر، معاون تخنیکی شاروالی کابل دیدار کرد.
دفتر مطبوعاتی معاونیت اداری ریاست الوزرا، در خبرنامه‌یی نوشته است: دراین دیدار در رابطه به فعالیت‌ها، کارکرد‌ها و برنامه‌های شاروالی کابل صحبت شد وعبدالسلام حنفی با قدردانی از فعالیت‌ها و کارکردهای شاروالی کابل در ایجاد نظم، تنظیف و راه اندازی پروژه‌های انکشافی گفت: مسوولان در شاروالی و سایر ادارات ذیربط برای تنظیف، سرسبزی، نظم و آبادی شهر کابل بیشتر تلاش کنند.
معاون اداری ریاست الوزرا هم‌چنان افزود که راه اندازی پروژه‌های بزرگ انکشافی در شهر کابل نشان داد، در صورتی که برای توسعه و پیشرفت اراده وجود داشته باشد با «بودجه و نیروی داخلی» می‌توان به توسعه و آبادی رسید.
انجنیر عامر یاسر، معاون تخنیکی شاروالی کابل نیز گفت: از زمان حاکمیت دوباره امارت اسلامی در کشور، این اداره توانسته پروژه‌های انکشافی زیادی را در نقاط مختلف شهر کابل با بودجۀ داخلی راه اندازی و تکمیل کند و در سال آینده نیز برنامه ها و پروژه های انکشافی مدنظر است.
گفتنی است که شاروالی کابل در بیش از دوسال گذشته در عرصه‌های زیباسازی، تنظیم و سرسبزی شهر کابل نقش عمده و اساسی را داشته و توانسته است با کارگیری از بودجه داخلی پروژه‌های انکشافی را در این شهر تکمیل کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا