سیاستاخبارجامعهTOP

معاون سیاسی ریا ست الوزرا: امارت اسلامی بر اساس اصول، متعهد به آزادی بیان است

کابل، اول دلو، باختر‌
مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا، امروز با محمد صدیق چکری، وزیر حج و اوقاف ادارۀ پیشین، مجیب الرحمن بهیر رئیس آریانا نیوز و شماری از بزرگان قومی دیدار کرد.
دفتر مطبوعاتی معاونیت سیاسی ریاست الوزرا با ارسال خبرنامه یی به آژانس باختر نگاشته است:‌ در این دیدارها که به گونه جداگانه انجام شد و حسین جعفری و دکتور داعی الحق عابد، نیز حضور داشتند، صدیق چکری، از اقدامات اخیر امارت اسلامی در عرصه های سیاسی و اقتصادی یادآوری نموده، گفت که پس از چند دهه برای افغان ها فرصت های خوب به دست آمده است که باید استفاده سودمند از آن صورت گیرد.
وی افزود که امارت اسلامی خواست تمام افغان ها بود و در این نظام زورگویی، بی عدالتی و تعصبات از بین رفته است.
آنان همچنان نظریات و پیشنهادات شان را در رابطه به بعضی از موضوعات با معاون سیاسی ریاست الوزرا به گونه کتبی شریک ساختند.
سپس معاون سیاسی ریاست الوزرا گفت : امارت اسلامی خانۀ مشترک تمام افغان ها است و هر افغان حق دارد تا نظریات و مشوره های خویش را با مسوولین نظام شریک سازد.
به گفتۀ موصوف دروازۀ ادارات حکومتی به روی همه باز است و مسوولین خود را بخاطر حل مشکلات مردم مسوول می دانند.
معاون سیاسی ریاست الوزراء در دیداری با مجیب الرحمن بهیر رئیس آریانا نیوز در در رابطه به وضعیت رسانه های خصوصی در کشور صحبت کرد.
دراین دیدار رئیس آریانا نیوز گفت که رسانه های خصوصی به اساس اصول شان رابطه میان حکومت و ملت را حفظ کرده اند و همچنان تلاش می نمایند که تصویر واقعی افغانستان را با جهان شریک سازند.
به گفتۀ موصوف، برخی از مشکلات رسانه ها حل شده و توقع میرود که در این بخش کارهای بیشتر صورت گیرد.
معاون سیاسی ریاست الوزرا، فعالیت رسانه های خصوصی را در کنار رسانه های حکومتی مهم دانست گفت: امارت اسلامی بر اساس اصول، متعهد به آزادی بیان است و در این بخش در حد امکان، تسهیلات را برای رسانه های خصوصی به میان آورده و مشکلات آنان را حل نموده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا