سیاستاخبارTOP

خلیفه سراج الدین حقانی؛ افغانستان به سرعت به سوی ثبات سیاسی و اقتصادی در حرکت است

 

کابل27 جدی باختر

سرپرست وزارت امور داخله در دیدار با سفیر اتحادیه اروپا گفت: افغانستان پس از چند دهه بی ثباتی و مشکلات، به سرعت به سوی ثبات سیاسی و اقتصادی در حرکت است.

دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله امروز با نشر این خبر گفته است: خلیفه سراج الدین حقانی سرپرست وزارت امور داخله  با خانم رافائله یودیچه سفیر اتحادیه اروپا در افغانستان دیدار کرد.

در این دیدار سفیر اتحادیه اروپا  از صلح در افغانستان ستایش صلح کرد ودر مورد نشست بین المللی که در ماه آینده در دوحه قطر در مورد افغانستان برگزار می شود  صحبت کرد.

او به نمایندگی از اتحادیه اروپا، همچنان به کمک های بشردوستانه از جمله همکاری با قربانیان زلزله هرات و بازگشت افغانان  اشاره کرد.

خلیفه سراج الدین حقانی سرپرست وزارت امور داخله  گفت: پس از چندین دهه بی ثباتی و مشکلات، افغانستان به سرعت در حال حرکت به سوی ثبات سیاسی و اقتصادی است. پس از مدت ها، افغانان احساس امنیت جسمی و روانی می کنند

سرپرست وزارت امور داخله در مورد تعامل با کشورهای خارجی گفت: دولت افغانستان باید عضویت خود را در نهادهای مهم بین المللی به دست آورد، به این ترتیب افغانان نمایندگان واقعی خود را در آنجا خواهند داشت و حل و فصل مسائل آسان می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا