اخبارجامعه

بر بهبود کیفیت خدمات شرکت های مخابراتی در کندز تاکید شد

 

کابل 16 ثور باختر

به منظور بهبود خدمات شرکت های مخابراتی در کندز، نشستی همآهنگی میان مسوولان ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، اداره خدمات مخابراتی اترا و شرکت های مخابراتی این ولایت برگزار شد.

به گزارش آژانس باختر؛ در این نشست در رابطه به برنامه ‌های انکشافی شرکت‌های مخابراتی، بهبود کیفیت خدمات، ارتقای سایت‌ها از 2G به 3G و از 3G به 4G، تطبیق طرزالعمل ثبت سیم کارت‌ها در نمایندگی‌های مستقیم و غیر مستقیم شرکت‌های مخابراتی، جلوگیری از فروش سیمکارت‌ها به قیمت بلند، رسیدگی به شکایات اهالی در اسرع وقت بحث شد. 

همچنان در این نشست مسوولان نهاد های متذکره در مورد توزیع سکريچ کارت‌ها و کریدیت کارت‌های الکترونیکی (میتیو) توسط پرچون فروشان، همآهنگی مسوولان شبکه‌ های مخابراتی با ریاست مخابرات و تکنالوجی معلوماتی کندز و آمریت زون شمال ‌شرق اداره (اترا)، در مورد مشکلات مخابراتی و نصب و انتقال تاورهای مخابراتی نیز صحبت کردند.

به همین ترتیب به تمام شرکت‌های مخابراتی در آن ولایت توصیه شد که با در نظرداشت موضوعات فوق مطابق طرزالعمل اداره اترا کارهای شان را تنظیم کنند و انجام دهند.

همچنان مسوولان شرکت‌های مخابراتی، متعهد شدند که موارد فوق را در همآهنگی با ریاست مخابرات و اداره اترا آن ولایت مطابق طرزالعمل جدید انجام دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا