اخبارفرهنگجامعه

رادیو_تلویزیون ملی، در پنجشیر به نشرات محلی خود آغاز کرد

بازارک 3 جوزا باختر
رادیو_تلویزیون ملی پنجشیر اولین بار امروز رسماً به نشرات محلی خویش آغاز کرد.
نشرات محلی رادیو- تلویزیون ملی پنجشیر طی مراسمی با حضور الحاج حافظ محمد آغا حکیم والی پنجشیر، شکر الله مشعل آمر رادیو تلویزيون ، دست‌اندرکاران و خبرنگاران افتتاح شد.
والی پنجشیر در مراسم افتتاح صحبت کرده گفت که شبکه های رادیو- تلویزیون ، حیثیت چشم و گوش اجتماع را دارد و همین نهادهای رسانه‌ای است که جز لاینفک جامعه بشری آند.
والی پنجشیر همچنان بار دیگر تاکید کرد که باید دست‌اندرکاران طبق پالیسی و اصول امارت اسلامی افغانستان در چوکات شریعت نشرات کنند و آنچه معیار خبرنگاری ایجاب می‌کند طبق آن پیش بروند و از نشرات مبتذل جدا جلوگیری کنند و کوشش به نشر و پخش برنامه‌های آموزشی دینی داشته باشند.
وی بار دیگر از مسؤلین و دست‌اندرکاران شبکه رادیو و تلویزیون ملی پنجشیر و دیگر خبرنگاران خواست که در انعکاس حقایق و جلوگیری از هرگونه شایعات علیه نظام اسلامی تلاش کنند و در قبال نظام و مردم خود مسؤلیت اسلامی و ملی را ادا نمایند.
دراین حال شکر الله مشعل آمر رادیو – تلویزیون ملی پنجشیر می‌گوید که اکنون امکانات بسیار محدود در دست دارند، اما با تلاش های مسوولان محلی ، اداره ملی رادیو و تلویزیون ملی افغانستان ، توانستند تا بولتن‌ های خبری و برنامه های محلی خویش را در این ولایت آغاز کنند.
وی افزود که ستدیوهای این شبکه با امکانات دست‌ داشته برای آغاز نشرات فعال است و نیز تجهیزات تخنیکی، به ویژه «لایتنگ و صوند سیستم» آن آماده است.
از سویی هم دست‌اندرکاران این شبکه اطمینان می‌دهند که آنان در قسمت تولید برنامه‌های مفید و نیز استحکام پایه‌های نظام اسلامی از طریق نشرات خویش تلاش خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا