اخبارTOPآموزش

ایجاد زمینه ی آموزش عملی برای محصلان پوهنځی ژورنالیزم درریاست اطلاعات وفرهنگ پروان

چاریکار،2 دلو، باختر
زمینه ی آموزش عملی برای محصلان پوهنځی ژورنالیزم پوهنتون پروان درریاست اطلاعات وفرهنگ این ولایت، فراهم شد.
به اساس تفاهم این دو نهاد، پس ازاین، محصلان برای یادگیری کارهای عملی در زمینه ی خبرنگاری ، به ریاست اطلاعات وفرهنگ پروان معرفی خواهند شد.
این تفاهم نامه به منظور ایجاد زمینه های کار عملی برای محصلان پوهنځی ژورنالیزم، انتقال دانش و تجارب علمی و تخصصی برای یکدیگر، انتقال مهارت های عملی به کارمندان و محصلان و در اختیار قراردادن امکانات برای طرفین امضا شده که آنان برای تحقق آن تعهد سپردند.
مولوی شمس الرحمن صدیقی، رییس اطلاعات و فرهنگ پروان، ضمن استقبال از امضای این تفاهمنامه، نقش مطبوعات و کار خبرنگاری را در بازتاب وقایع، معرفی سیستم های جدید در پیشرفت و ترقی کشور مهم پنداشته گفت” ریاست اطلاعات و فرهنگ همیشه به خاطر حمایت رسانه ها و خبرنگاران تلاش می نماید و امروز نیز تعهد می کند که برای آموزش کار عملی، زمینه را برای محصلان پوهنځی ژورنالیزم پوهنتون پروان فراهم سازد.
پوهنیار خان محمد قرلق، رییس پوهنځی ژورنالیزم پوهنتون پروان در رابطه به اهمیت امضای این تفاهمنامه صحبت کرده گفت: ریاست اطلاعات و فرهنگ یک رابطه مستقیم کاری با پوهنځی ژورنالیزم داشته و ما خواستیم که این رابطه را به شکل رسمی در قالب تفاهمنامه پیش ببریم تا باشد محصلان این رشته به شکل عملی در ساحه‌ی کار رسانه‌ای رهنمایی و ظرفیت سازی شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا