فرهنگ

فاضل سانچارکی از عبدالحمید مبارز و نثار احمد “احمدی” عیادت کرد

کابل 28 حوت باختر
فاضل سانچارکی معین نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ با جمعی از مشاوران  وروسای این وزارت به عیادت استاد عبدالحمید مبارز نویسنده ، ژورنالیست و مورخ نام آشنای کشور و نثار احمد "احمدی"  خبرنگار محلی هلمند امروز در شفاخانه سردار محمد داوود خان شهید عیادت کرد .
فاضل سانچارکی حین عیادت از عبدالحمید مبارز، وی را حافظه تاریخی افغانستان و یکی از پیشکسوتان عرصه روزنامه نگاری توصیف کرد.
در همین حال، معین نشراتی با همکاران وزارت اطلاعات و فرهنگ به دیدار نثار  احمد احمدی، خبرنگار محلی  ولایت هلمند که اخیراً درنتیجه انفجار ماین جاسازی شده در موترش در شهر لشکر گاه  زخمی شد نیز عیادت کرد .
استاد عبدالحمید مبارز به اثر بیماری از مدتی به این سو در شفاخانه چهارصد بستر زیر درمان قرار دارد و  طبق معلومات داکتران موظف، وضعیت صحی وی در حال حاضر بهبود یافته است.
معین نشرات در دیدارش از نثار احمدی، خبرنگار محلی هلمند یادآور شد که دشمنان آزادی در کمین نشسته اند و بی رحمانه خبرنگاران را هدف قرار می دهند. فاضل سانچارکی با آرزوی صحت و سلامت برای بیماران، اظهار امیدواری کرد که با بازگشت این فعالان رسانه ای، خانواده مطبوعات افغانستان روحیه خواهند گرفت و به مبارزات شان در راستای تحقق ارزش های انسانی قوی تر ادامه خواهند داد.  سید حبیب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا