اخبارجامعه

برای صد خانواده در غور کمک‌های اضطراری توزیع شد

 

فیروزکوه ۶ جوزا باختر

آمریت امور مهاجران در غور به صد خانواده آسیب‌دیده از سیلاب‌ها در فیروزکوه مرکز این ولایت، کمک‌های اضطراری توزیع کرده است.

انجنیر میر احمد مصمم، آمر امور مهاجران در این ولایت به خبرنگار آژانس باختر گفت که این کمک‌های فوری از سوی وزارت امور مهاجران و عودت‌کننده‌گان کشور به این ولایت فرستاده شده و به خانواده‌های که از اثر سیلاب‌های اخیر در غور متضرر شدند، توزیع شده است.

مصمم افزود که به هر خانواده یک پایه خیمه فامیلی، ۴ تخته کمپل و یک سیت لباس زمستانی توزیع شده است.

از سوی هم مولوی مطیع الله خلوتی، رئیس هییت اعزامی وزارت امور مهاجران به غور، گفت که وزارت امور مهاجران کشور در کنار ارائه خدمات به‌ بی‌جا شده‌گان، مصمم بر آن است تا با آسیب‌دیده‌گان سیلاب‌های اخیر در کشور کمک کند و این اولین و آخرین کمک این وزارت با آسیب‌دیده‌گان نیست بلکه این کمک‌ها هم‌چنان ادامه دارد.

 در همین حال آسیب‌دیده‌گان از تلاش‌های مسوولان امارت اسلامی افغانستان ابراز خوش‌بینی کردند و خواهان همکاری‌های بیشتر شدند.

گفتنی است که وزارت امور مهاجران و عودت‌کننده‌گان کشور به منظور کمک با آسیب‌دیده های سیلاب‌ها، ۲۳۵ پایه خیمه فامیلی، ۱ هزار تخته کمپل و صدها سیت لباس زمستانی را به همراه یک هییت اعزامی ۵ نفری به ولایت غور فرستاده است و به زودی این کمک‌ها به آسیب‌دیده‌گان سیلاب‌ها در ولسوالی‌های این ولایت نیز فرستاده خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا