اخبارفرهنگTOP

معین وزارت اطلاعات و فرهنگ، بر حفاظت آبده تاریخی پل خشتی بدخشان تاکید کرد

 

کابل 6 جوزا باختر

مولوی سعدالدین سعید معین مالی، اداری و گرځندوی وزارت اطلاعات و فرهنگ، از آبده تاریخی پل خشتی، موزیم محلی و کتابخانه عامه بدخشان دیدار کرد.

به گزارش آژانس باختر؛ در جریان این دیدار، انجنیر ذبیح الله امیری رییس اطلاعات وفرهنگ بدخشان، در رابطه به آبده تارخی پل خشتی، موزیم محلی، کتاخانه عامه و بخش های آسیب پذیر مربوط این ریاست معلومات داد.

همچنان وی در رابطه به دستاورد ها و کار کرد های ریاست اطلاعات و فرهنگ این ولایت توضیحات داد و شماری از مشکلات، پیشنهاد ها و خواست های شان را با معین مالی، اداری و گرځندوی، شریک کرد.

معین وزارت اطلاعات و فرهنگ، با ستایش از دست آورد ها و کار کردهای ریاست اطلاعات و فرهنگ بدخشان، گفت که در قسمت افزایش امتیازات کارمندان، اعطای بودجه جهت برگزاری محافل و برنامه های فرهنگی در این ولایت، همکار خواهد کرد.

همچنان مولوی سعید، خاطرنشان کرد که در زمینه ساخت دیوار استنادی ساحل دریای کوکچه، دیوار احاطه محوطه ریاست اطلاعات و فرهنگ و حفاظت آبده تاریخی پل خشتی از طغیان رود کوکچه، بودجه یی را فراهم خواهد کرد و در قسمت حل مشکلات کاری این ریاست نیز از توجه رهبری وزارت اطلاعات فرهنگ، اطمینان داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا