سیاستاخبارTOPجامعه

مردم کشور بخصوص باشندگان پنجشیر از پالیسی و عملکرد امارت اسلامی رضایت کامل دارند

 

کابل 6 جوزا باختر

شماری از مقامات حکومت پیشین، در دیدار با حافظ محمد آغا حکیم والی پنجشیر، گفتند که اتباع کشور بخصوص باشندگان پنجشیر از پالیسی و عملکرد نیک امارت اسلامی افغانستان رضایت دارند.

به گزارش آژانس باختر؛ در این دیدارمحمد عمر زاخیوال وزیر مالیه حکومت پیشین، در صحبت هایش گفت که آنچه شایعات در بیرون از کشور علیه امارت اسلامی افغانستان می ‌شود، زمین تا به آسمان فرق دارد.

او گفت که با روی کار آمدن نظام اسلامی واقعا در افغانستان به خصوص در پنجشیر یک فضای صمیمیت و آسایش به میان آمده است که نظیر آن در گذشته نبود.

وی افزود که امنیت یکی از نعمت های الهی است که امروز مردم افغانستان از طعم آن چشیده و در فضای خوب  زیر یک چتر نظام اسلامی به سر می‌برند.

زاخیوال، از مقامات بلند پایه حکومت پیشین خواستند که فریب بیگانگان را نخورند و دوباره به کشور شأن برگردند و در آبادی کشور خویش سهیم شوند.

بعد څارنوال کرام الدین کریم والی پنجشیردرحکومت پیشین، در سخنانش از روند حکومتداری نظام امارت اسلامی، خوشبینی کرد و گفت که امارت اسلامی به دنیا نشان داد که با زحمات، جان فشانی ها و قربانی های بی شمار یک ابر قدرت جهان را با هم پیمانانش شکست داد که این نه ‌تنها فخر به مردم کشور بلکه به تمام حکومت های اسلامی است.

وی افزود که با همه اعضای خانواده و عقارب خویش از زمان روی کار آمدن نظام امارت اسلامی، در افغانستان زندگی می‌کند و از رفتار نیک این نظام رضایت دارد.

کرام الدین کریم، افزود: ما با مردم خود در حمایت و استحکام پایه‌های نظام اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و تاکید کرد که مردم پنجشیر دیگر بالای مقامات حکومت پیشین اعتماد و اعتبار ندارند و آنان نیز این را بدانند که دیگر مردم را با چال و نیرنگ فریب داده نمی‌توانند.

همچنان دراین دیدار حافظ محمد آغا حکیم والی پنجشیر، گفت: امارات اسلامی افغانستان طبق پالیسی خویش متعهد به عرضه خدمات بهتر به مردم، تغییرات مثبت زیربنایی و جلوگیری از نفاق و تأمین اتحاد میان مردم کشور است و این را در عمل نشان داده است.

والی پنجشیر، حضور این دو مقام پیشین را بازگو کننده تامین امنیت در کشور بخصوص پنجشیر بیان کرد و افزود: امارت اسلامی با هیچ کس دشمنی ندارد گذشته گذشت حال وقت دست بکار شدن برای آبادی کشور است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا