اخبارجامعه

کار ساخت یک چکدم در فاریاب آغاز شد

کابل، ۱۹ دلو، باختر
کار ساخت یک چکدم در ولسوالی دولت‌ آباد ولایت فاریاب به ارزش بیش از دو میلیون ۴۰۰ هزار افغانی از بودجه وزارت زارعت، با حضور داشت مولوی زین الدین حسام، رئیس انجنیری و انکشاف آبیاری وزارت زراعت، مولوی عزت الله نورانی، رییس زراعت ولایت فاریاب، نماینده‌ مقام ولایت فاریاب و متنفذین محل آغاز شد.
دفتر مطبوعاتی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری بانشر این خبرنگاشته است: این چکدم از سوی ریاست انجنیری و انکشاف آبیاری، وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در منطقه‌ی شورقاقِ ولسوالی دولت آباد به منظور مدیریت آب‌های موسومی، فرسایش خاک و بلند بردن سطح آب‌های زیر زمینی اعمار می شود.
با اعمار این چکدم، زمینه آبیاری زمین های زراعتی در آن محل فراهم شده و اکثر زمین‌های زراعتی که در معرض سرازیر شدن سیلاب‌ها قرار دارد از این خطر در امان خواهد شد.
طبق یک خبر دیگر: ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت جوزجان کار اعمار دو چکدم را در ولسوالی قوش تیپه و درزاب آنولایت آغاز کرد.
کار ساخت این چکدم‌ها با حضور داشت قاری عبدالغنی شریفی، رییس زراعت، آبیاری و مالداری، نماینده ولایت، رئیس شورای مردمی و متنفذین محل آغاز گردید.
وزارت زراعت، آبیاری و مالداری درنظر دارد الی اخیرسال جاری کار ده باب چکدم را در ده ولسوالی ولایت جوزجان از بودجه انکشافی تکمیل کند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا