سیاستاخبارTOP

مولوی عبدالسلام حنفی: امارت اسلامی افغانستان با تمام امکانات جهت گسترش حکومتداری الکترونیکی تلاش می‌ورزد

کابل ۲۰ ثور باختر

معاون اداری ریاست الوزرا در دیدار با رییس شرکت طوطی سبز گفت که امارت اسلامی افغانستان با تمامی امکانات جهت گسترش حکومتداری الکترونیکی و استفاده از نرم‌افزارهای مصئون در عرصه‌های مختلف تلاش می‌ورزد.

ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان با انجنیر برهان‌الدین، رییس شرکت طوطی سبز و تعدادی از همکاران این شرکت و انجنیران نرم‌افزار دیدار کرد.

در این دیدار، انجنیر برهان‌الدین، رئیس شرکت طوطی سبز راجع به برنامه نرم‌افزاری که از سوی این شرکت ساخته شده، به معاون اداری ریاست الوزرا معلومات ارائه کرد و گفت که در داخل کشور ظرفیت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف به خصوص در بخش نرم‌افزار وجود دارد و در صورت زمینه‌سازی به آنان خدمات بهتری را برای شهروندان و سیستم الکترونیکی حکومت، انجام خواهند داد.

انجنیر برهان‌الدین از ایجاد نرم‌افزارهای دیگر در بخش‌های بانکداری و خرید و فروش آنلاین از سوی این شرکت، خبر داد و خواست تا جهت زمینه‌سازی برای استفاده از این نرم‌افزارها توجه صورت گیرد.

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا نیز گفت که امارت اسلامی افغانستان با تمامی امکانات جهت گسترش حکومتداری الکترونیکی و استفاده از نرم‌افزارهای مصئون در عرصه‌های مختلف تلاش می‌ورزد.

معاون اداری ریاست الوزرا هم‌چنان با ستایش از دست‌آوردها و فعالیت‌های جوانان در بخش‌های مختلف، افزود که امارت اسلامی افغانستان جهت گسترش این گونه فعالیت‌ها و ارتقای ظرفیت مسلکی جوانان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا