اخبارسیاستجامعهTOPصحت

مولوی عبدالسلام حنفی از کادرها و متخصصان افغان درخارج کشور خواست که به کشور برگردند

 

کابل ۲۹ حمل باختر

معاون اداری ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان از کادرها و متخصصان افغان مقیم خارج کشور خواست که به کشور برگردند و در آبادی و ترقی آن سهم بگیرند.

ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که مولوی عبدالسلام حنفی این خواست را در دیدار با جمعی از شخصیت‌های علمی و فرهنگی و نماینده‌گان افغانان مقیم در خارج مطرح کرده است.

در این دیدار، شخصیت‌های علمی و فرهنگی و نماینده‌گان افغانان مقیم خارج کشور از تأمین امنیت در کشور، ختم فساد اداری، منع مواد مخدر، تطبیق پروژه‌های بزرگ انکشافی و سایر دستآوردهای امارت اسلامی در عرصه‌های مختلف ابراز خرسندی کردند و گفتند که با حاکمیت دوباره امارت اسلامی در کشور فرصت‌های زیادی در بخش‌های مختلف به ویژه تجارت و سرمایه‌گذاری ایجاد شده و همه شهروندان از مصئونیت جانی و مالی برخوردار هستند.

آنان از امارت اسلامی خواهان توجه خاص در بخش‌های تقویت و گسترش کیفیت و کمیت تعلیم و تربیه، صحت، استخدام بیشتر افراد مسلکی و متخصص در ادارات و به کارگیری ظرفیت‌های اقتصادی موجود شدند.

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا نیز به آنان گفت که تأمین امنیت سرتاسری، تحکیم ثبات اقتصادی و فراهم ساختن تسهیلات لازم برای شهروندان از وظایف امارت اسلامی است و در این راستا از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نمی‌ورزد.

مولوی حنفی تصریح کرد که افغانستان خانه مشترک همه افغانان است و مسوولان امارت اسلامی متعهد به ختم فساد اداری و ارائه خدمات بهتر برای تمامی شهروندان است.

 معاون اداری ریاست الوزرا هم‌چنان از همه کادرها و متخصصان افغان مقیم خارج کشور خواست تا به کشور خویش برگردند و در آبادی و ترقی آن سهم بگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا