اخبارجامعهTOPآموزش

برنامه آموزشی “رهبری و مدیریت استراتیژیک” برای رییسان و آمرین وزارت مالیه برگزار شد

 

کابل، 10 ثور باختر

کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی، در همآهنگی با ریاست منابع بشری وزارت مالیه، برنامه‌ آموزشی “رهبری و مدیریت استراتیژیک” را برای رییسان و آمرین این وزارت برگزار کرد.

به گزارش آژانس باختر؛ در آغاز این برنامه مولوی احمد شاه شاکر، درصحبت هایش از کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی به خاطر راه اندازی این برنامه آموزشی قدردانی کرد و به اشتراک کنندگان گفت: شما به منظور برقراری این نظام اسلامی قربانی های بی شمار داده و برای بقا و حفظ آن به آموزش و آشنایی با رهبری، مدیریت، اساسات اداره و بسیار موضوعات مهم دیگر نیاز دارید.

وی افزود: همان طوری که در میدان جنگ دشمنان را شکست داده اید، با تمام توان تلاش کنید دشمنان داخلی و خارجی را در میدان سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و تکنالوژی شکست بدهید.

بعد مولوی دوست محمد مخلص، معین اداری وزارت مالیه، گفت: گرد آمدن ما در اینجا تحقق آرمان شهدا و یتیمان این سرزمین که همانا برقراری و حفظ نظام اسلامی است، می باشد.

او خاطرنشان کرد: در حقیقت ما در یک امتحان دو مرحله یی جهاد و حاکمیت نظام اسلامی و حفظ و دفاع از آن قرار داریم که مرحله اول، آسان بود و هر کس چه پیر، چه جوان، چه با سواد و چه بی سواد در آن سهم خویش را ادا کردیم  و مرحله دوم آن حفظ و دفاع از نظام اسلامی، نیازمند سواد، قلم، ظرفیت، مقابله با نفس و عمل است.

همچنان مولوی عبدالرحیم احسان رییس انستیتوت خدمات ملکی، در سخنانش در رابطه به فعالیت های این اداره اشاره کرد و افزود: رهبری امارت اسلامی عزم خود را برای بقای این نظام جزم کرده و شما باید کمک کنید تا این امر محقق شود.

وی اضافه کرد: حفظ نظام و حکومتداری، تعهد و تخصص می طلبد و شما تعهد خود را نسبت به این نظام ثابت کرده اید.

گفتنی است که این برنامه آموزشی ۵ روز ادامه می یابد و در آن مدیریت استراتیژیک و اساسات رهبری، تدریس می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا