سیاستاخباراقتصادTOP

سرپرست سفارت افغانستان در مالیزیا با رییس اداره تحقیق و توسعه اتاق تجارت مالیزیا دیدار کرد

 

کابل ۱۰ ثور باختر

نقیب الله احمدی، سرپرست سفارت افغانستان در کوالالمپور مالیزیا با داتوک داکتر سید علی العطاس، رییس اداره تحقیق و توسعه اتاق تجارت مالیزیا دیدار کرده است.

دفتر مطبوعاتی این سفارت در خبرنامه‌یی نوشته است که در این دیدار، نقیب الله احمدی، سرپرست سفارت افغانستان در کوالالمپور در رابطه به فرصت‌های اقتصادی موجود در افغانستان وضاحت داد و گفت که مالیزیا، دوست افغانستان است و روابط افغانستان با آن کشور روز به روز در حال گسترش است.

احمدی افزود که آنان علاقمند هستند که تجاران مالیزیایی در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

داتوک داکتر سید علی العطاس، رییس اداره تحقیق و توسعه اتاق تجارت مالیزیا نیز طی این دیدار گفت که آنان می‌خواهند در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند و سایر تجاران را هم به سرمایه‌گذاری در افغانستان تشویق کنند.

العطاس افزوده است که قراراست کنفرانس بین المللی وقف امسال در اندونیزیا برگزار شود و از طرف افغان نیز دعوت کرده است که در این کنفرانس شرکت کند.

او ابراز امیدواری کرد که این کنفرانس در سال ۲۰۲۵ میلادی در افغانستان برگزار شود و گفته است که در این مورد با سایر اعضای شورای بین المللی وقف، صحبت خواهند کرد.

براساس خبرنامه‌ی سفارت افغانستان در کوالالمپور؛ العطاس، تاجر ملی، شخصیت معروف و شناحته شده در مالیزیا است و به مدت ده سال ریاست اتاق بازرگانی آن کشور را به بر عهده داشته و در کنار آن عضو شورای بین المللی وقف نیز است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا