اخباراقتصاد

ملا عبداللطیف منصور: پیشرفت سکتور انرژی در کشور نیازمند تلاش تمام مسوولان این سکتور است

کابل / 20 حمل / باختر

به ریاست ملا عبداللطیف منصور سرپرست وزارت آب و انرژی و حضور شماری از مسوولان، نخستین جلسۀ هیئت مدیرۀ د افغانستان برشنا شرکت برگزار شد.

به گزارش آژانس باختر؛ در این جلسه پیرامون فعالیت‌های د افغانستان برشنا شرکت، تهیۀ پلان تدارکاتی برای سال مالی 1401، تصمیم گیری لازم جهت تطبیق پروژه‌های بزرگ توسط شرکت متذکره و دیگر موضوعات مرتبط به اجراآت د افغانستان برشنا شرکت بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در آغاز ملا عبداللطیف منصور سرپرست وزارت آب و انرژی، تلاش در راه انکشاف و آبادی کشور را وظیفه تمام مردم افغانستان دانست و گفت: پیشرفت سکتور انرژی در کشور نیازمند سعی و تلاش تمام مسوولان این سکتور می‌باشد، بنابراین لازم و ضروری است تا همه مسوولان با یک خط مشی مشخص و برنامه کلی منسجم در راه توسعه و انکشاف انرژی در کشور فعالیت نمایند.

منصور از اعضای هیئت مدیره و مسوولان د افغانستان برشنا شرکت خواست که یک طرح جامع را جهت ارائه خدمات و توسعۀ انرژی در کشور آماده کنند، به گونه یی که تمام فعالیت‌ها، چالشها و موضوعات لازم در آن مشخص و واضح باشد.

گفتنی است که هیئت مدیرۀ د افغانستان برشنا شرکت که به عنوان تصمیم گیرندۀ اصلی فعالیت‌های مهم شرکت متذکره می‌باشد، به ریاست سرپرست وزارت آب و انرژی ایجاد شده است و در آن معین انرژی این وزارت و نمایندگان وزارت‌های اقتصاد، شهرسازی و اراضی، معادن و صنعت و تجارت به عنوان عضو حضور دارند. وهاج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا