اخبارورزش

مسابقات فوتبال میان ورزشکاران چندین ولایات در کندز آغاز گردید

کندز،4 سرطان، باختر
مسابقات فوتبال با میزبانی آمریت تربیت بدنی و ورزش بغلان دیروزبرگزارشد.
دراین مسابقات مسوولان ادارات ملکی و نظامی، صدها تن از جوانان و علاقه‌ مندان بازی فوتبال و خبرنگاران اشتراک ورزیده بودند.
محمدقیوم رحیمی آمر تربیت بدنی و ورزش ولایت کندز با آژانس باخترگفت: این مسابقات فوتبال از سوی فدراسیون فوتبال به همکاری ریاست تربیت بدنی و ورزش ولایت کندز میان ولایت‌های سمنگان، بغلان، بدخشان و کندز راه ‌اندازی شده بود.
وی افزود که این مسابقات به هدف تامین و تحکیم روابط میان فدراسیون ها، وورزش ‌کاران ولایات و هم‌ چنان ایجاد تفریح و سرگرمی سالم برای شهروندان کندز برگزار گردیده است.
وی افزود که قرار است فدراسیون فوتبال با همکاری ریاست تربیت بدنی و ورزش ولایت کندز در آینده نزدیک مسابقات فوتبال را میان ولایت‌ های زون شمال ‌شرق و ولایت‌های غزنی و بامیان برگزار نماید.
در همین حال دو تن از ورزشکاران فوتبال از اداره تربیت بدنی و ورزش ولایت کندز مبنی بر راه‌ اندازی مسابقات فوتبال میان ولایت های یاد شده ابراز قدردانی نمودند
قابل ذکر است که این مسابقات از سوی ریاست تربیت بدنی و ورزش ولایت کندز با کمک مالی حاجی شمس‌الدین مشهور به حاجی جاپان یک ‌تن از تاجران ملی ولایت کندز راه‌ اندازی گردیده و مدت ۳ روز ادامه خواهند داشت.
اکرم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا