سیاستاخبارTOP

مولوی عبدالسلام حنفی با سفیر افغانستان در ایران، دیدار کرد

 

کابل ۹ ثور باختر

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان با سفیر افغانستان در جمهوری اسلامی ایران، دیدار کرده است.

ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که در این دیدار، مولوی فضل محمد حقانی در مورد کارکردها و فعالیت‌های سفارت افغانستان در جمهوری اسلامی ایران و وضعیت مهاجران افغان در آن کشور، به معاون اداری ریاست الوزرا معلومات ارائه کرد و گفت که مناسبات نیک، هماهنگی و احترام متقابل میان دو کشور وجود دارد و مسوولان این سفارت در قسمت تقویت و گسترش هرچه بیشتر آن تلاش می‌کند.

مولوی فضل محمد حقانی افزود که بعد از حاکمیت امارت اسلامی مشکلات مهاجران، تاجران و محصلان افغان در عرصه‌های مختلف مورد رسیدگی قرار گرفته و جهت حل سایر مشکلات شان در چوکات امکانات، اقدامات مقتضی صورت می‌گیرد.

سفیر افغانستان در ایران همچنان خواهان توجه ویژه مسوولان امارت اسلامی در مورد توزیع تذکره و پاسپورت مورد نیاز برای همه شهروندان افغان مقیم جمهوری اسلامی ایران شد.

 مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا نیز طی این دیدار، از فعالیت‌ها و کارکردهای سفارت امارت اسلامی افغانستان در ایران ابراز امتنان کرد.

 معاون اداری ریاست الوزرا هم‌چنان خاطر نشان کرد که امارت اسلامی افغانستان متعهد به احترام متقابل و روابط نیک با همه کشورها به ویژه کشورهای همسایه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا