اخبارفرهنگ

محمد طاهرزهیر: وزارت اطلاعات وفرهنگ ازهیچگونه همکاری با جوانان به ویژه محصلان دریغ نمی کند

کابل / 27 عقرب / باختر

رییس اتحادیۀ محصلان پوهنتون کابل، امروز دردیداربا محمد طاهر زهیرنامزد وزیر و سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ، دررابطه به اهداف و فعالیت های این اتحادیه معلومات داد.

به گزارش خبرنگارآژانس باختر؛ دراین دیدار، امید مهریاررییس اتحادیۀ محصلان پوهنتون کابل، درحالی که شماری ازاعضای هیئت رهبری این اتحادیه نیزحضورداشتند، دررابطه به اهداف و فعالیت های این اتحادیه معلومات داد و خواهان حمایت و همکاری وزارت اطلاعات وفرهنگ از این اتحادیه شد.

وی همچنان پیرامون برنامۀ  ” گفتمان ملی محصلان افغانستان وایجاد اتحادیۀ سراسری محصلان ”  که درآیندۀ نزدیک درکابل برگزار خواهد شد، نیز توضیحات داد.

 او گفت که این برنامه را اتحادیۀ محصلان پوهنتون کابل به همکاری معینیت امورجوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ برگزار خواهد کرد و درآن نمایندگان محصلان پوهنتون و موسسات تحصیلات عالی دولتی از تمام ولایت های کشوراشتراک خواهند کرد .

رییس اتحادیۀ محصلان پوهنتون کابل خاطرنشان کرد که دراین برنامه ، نمایندگان محصلان دررابطه به موقف و نقش محصلان درروند صلح، ایجاد اتحادیۀ سراسری محصلان و مشکلات محصلان درپوهنتون ها و نظام تحصیلات عالی کشور؛ نظریات ، پیشنهاد ها و طرح های شان را ارائه خواهند کرد .

سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ، خاطرنشان کرد که به فرهنگ درکشورچنانچه که باید توجه صورت بگیرد، توجه نشده است درحالی که باید فرهنگ دراولویت کارباشد.

همچنان سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ ازهمکاری  این وزارت با هیئت رهبری اتحادیۀ محصلان پوهنتون کابل اطمینان داد و گفت که این وزارت با جوانان به ویژه محصلان درسطوح مختلف ازهیچگونه همکاری دریغ نمی کند.

احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا