اخباراقتصاد

سرپرست وزارت آب و انرژی‌ جهت مدیریت بهتر سکتور انرژی بر هماهنگی بیشتر تاکید کرد

کابل / 15 حوت / باختر

به ریاست ملا عبداللطیف منصور سرپرست وزارت آب و انرژی امروز جلسه هماهنگی به منظور انکشاف و مدیریت بهتر سکتور انرژی در کشور برگزار شد.

به گزارش آژانس باختر؛ در این جلسه وضعیت پروژه‌های تولید، توسعه و انتقال انرژی بررسی شد و در رابطه به طرح همکاری مشترک به منظور تطبیق پروژه‌ها و بهبود مدیریت سکتور انرژی کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در این جلسه ملا عبداللطیف منصور سرپرست وزارت آب و انرژی بر هماهنگی بیشتر تاکید کرد. وی در کنار ارایه راه حل‌های لازم جهت بهبود مدیریت سکتور انرژی از مسوولان معینیت انرژی و برشنا شرکت خواست که یک کمیته مشترک ایجاد شود که بر انسجام و تطبیق امور باهم کار کنند.
در همین‌حال مولوی عارف الله عارف معین انرژی وزارت متذکره همکاری و هماهنگی بیشتر مسوولان را در راستای انکشاف و بهبود مدیریت سکتور انرژی ضروری خواند.
هم‌چنان ملا محمد عیسی آخُند رییس عمومی د افغانستان برشنا شرکت نیز از طرح همکاری مشترک در راستای بهبود سکتور انرژی کشور استقبال و بر عملی‌سازی آن تاکید کرد.
قابل یادآوری است که اداره تنظیم خدمات انرژی و د افغانستان برشنا شرکت پیش از این به شکل اداره‌های مستقل فعالیت داشتند، اما در حال حاضر زیر چتر وزارت آب و انرژی و معینیت انرژی این وزارت فعالیت می‌کنند.
وهاج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا