سیاستاخبارجامعهTOP

رد شایعه گرفتاری دختران در پیوند به بد حجابی در دایکندی

نیلی 13 دلو باختر
مردم و علمای دین در دایکندی طی یک گرد همای بزرگ شایعات اخیر رسانهای مغرض را مبنی برگرفتاری دختران و زنان درپیوند به بدحجابی دروغ خواندند و آن را به شدت محکوم کردند.
مولوی جویا امام مسجد جامع بازار کهنه شهری نیلی در ین گردهمایی گفت: مردم دایکندی و علمای دین، روابط نزدیک با حکومت محلی امارت اسلامی دارند، تبلیغاتی بی اساس که از سوی رسانهای مغرض در موردگرفتاری دختران و زنان مبنی بر بد حجابی نشر شده است ما علما و مردم دایکندی این تبلیغات را دروغ خوانده و بشدت محکوم می کنیم.
وی افزود رسانهای مغرض و دشمنان اسلام در پی اختلافات بین اقوام ساکن در کشور است و از سوی دیگر با این تبلیغات میخواهند روابط دولت و ملت را از بین ببرند، ما و شما مسلمان ،زیر چتر یک نظام کاملا اسلامی زندگی میکنیم، آموزه های دینی برای همه مهم است، وظیفه اداره امرباالمعروف و نهی عن المنکر است که همه ملت مسلمان افغانستان را از منکرات دور نگهدارد و به این تبلیغات منفی نه گفته، از امارت اسلامی افغانستان تا به حال حمایت نمودیم منبعد نیز حامی نظام امارت اسلامی در کشور هستیم.
در همین حال سه تن از علمای دیگر دین درین گردهمایی، در حمایت از امارت اسلامی افغانستان صحبت نموده و نشر تبلیغات رسانه های مغرض را دروغ خوانده و محکوم نمودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا