اخبارورزش

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان؛ تیمش شایسته حضوردرجام جهانی است.

 

کابل 8 ثورباختر

مجید مرتضایی سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان می گوید که شاگردانش توانایی غلبه برقرغزستان وراه یابی به جام جهانی را دارند.

او درنشست خبری پیش ازمصاف سرنوشت سازتیمش درمرحله ی پلی آف جام جهانی فوتسال به خبرنگاران گفت که شاگردانش تمرینات فشرده یی را پشت سرگذاشته اند و آماده ی حضور در بازی های سخت و نفس گیراند.

مرتضایی گفت” فردا تمام تلاش خودمان را برای رفتن به جام جهانی می‌کنیم. اگر هم نشد چیزی از ارزش های ما کم نمی‌شود، چون تا حالا کارهای بزرگ زیادی را انجام دادیم. بازیکنانم مدت هاست تمرینات سخت و فشرده را سپری می‌کنند و ما با بازی کردن در شرایط سخت و حساس عادت داریم.”

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت که تیمش شایسته ی حضوردرجام جهانی است.

تیم ملی فوتسال افغانستان، درجام ملت های آسیا تا مرحله ی حذفی پیش رفت و آما دراین مرحله به تاجکستان باخت و ازگردونه ی رقابت ها حذف شد. اما ملی پوشان، با کسب همین امتیازهم روزنه یی از امید برای راه یابی به جام جهانی داشتند. تیم ملی فوتسال افغانستان برای راه یابی به جام جهانی، درمرحله ی پلی آف باید از سد عراق باانگیزه وقرغزستان شکفتی ساز می گذشت. ملی پوشان ازسد عراق گذشتند و اکنون تنها، قرغزستان را فرا راه شان می بینند تا به جام جهانی راه یابند.

بازی افغانستان و قرغزستان فردا صبح برگزارمی شود.

تیم فوتسال افغانستان اگر بتواند تیم قرغزستان از سر راه بر دار برای نخستین به جام جهانی فوتسال راه خواهد یافت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا