اخبارفرهنگTOP

افزایش میزان سفر گردشگران داخلی به سرپل

سرپل 29 حمل باختر
میزان بازدید گردشگران داخلی از طبیعت سرسبز و مکان های تفریحی سرپل روز افزون است.
مسوولان محلی سرپل امنیت کامل در سراسر کشور را علت اصلی افزایش گردشگران داخلی می دانند و از فراهم آوری سهولت های بهتر به تفریح گاه ها و مکان های دیدنی سخن می زنند.
ملاعبدالغفار حقنما رئیس اطلاعات و فرهنگ سرپل می‌گوید که تامین امینت مطمئن، طبیعت سرسبز و موجودیت جاذبه های طبیعی در این ولایت، سبب بیشتر شدن بازدیدکنندگان شده است.
به گفته او روزانه صدها گردشگر داخلی از بخش های گونه گون این ولایت بازدید می کنند و تلاش میکنند که امکانات و سهولت ها را برای گردشگران مهیا سازند.
این طبیعت سرسبز درمیان کوه های سر به فلک کشیده در ولایت سرپل قرار دارند که بازدید کنندگان از ولایت های مختلف به اینجا به هدف سرگرمی در روزهای رخصتی و مناسبتی با خانواده ها و دوستان شان می آیند.
شماری از سیاحین به آژانس باخترگفتند که از اینکه، در فضای امنیت سرگرم تفریح و گردشگری اند، خرسند اند، اما از مسؤولان میخواهند تا سهولت و امکانات را در تفریحگاه ها فراهم ساخته و راه های مواصلاتی را بازسازی کنند.
با فرا رسیدن فصل تابستان نیز میزان گردشگری در این ولایت بیشتر شده و هزاران شهروند کشور از جاذبه‌های طبیعی و مناطق دیدنی این ولایت بازدید می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا