اعلامیهسیاستاخبارTOP

اعلامیه امارت اسلامی افغانستان

 

کابل ۸ ثور باختر

 ۴۶ سال قبل به تاریخ هفت ثور سال  ۱۳۵۷ هجری شمسی چند تن از کمونستان بیگانه پرور در افغانستان دست به کودتا زدند و کشور ما را به گودال جنگ و بدبختی بزرگ سقوط دادند.

در اثر جنایات ناشی از هفتم ثور، مردم ما زیان‌های جانی و مالی شدید را متقبل شدند و این روز بدبختی‌های زیادی را به بار آورد.

الحمدالله ملت مسلمان و مجاهد ما در برابر اندیشه کمونستی و اعمال آن قیام کردند و این مبارزه جهادی که قربانی‌های زیاد جانی و مالی برای آن داده شد، چهارده سال ادامه یافت.

در جریان این مبارزه دشوار و طاقت فرسا، ملت مسلمان و مجاهد ما نیز تلفات سنگین را متقبل شدند، در حدود یک و نیم میلیون افغان شهید و میلیون‌ها تن دیگر با مشکلات مختلف مواجه شدند که بالاخره پدیده‌ای شوم کمونیزم و در کنار آن شوروی وقت در کشور ما شکست خورد و ملت مجاهد افغان توانست آخرین اداره‌ای کمونستی را سرنگون و کشور را به گونه کامل آزاد سازد.

هشتم ثور ۱۳۷۱ هـ ش روز کامیابی و آزادی ملت افغان است که قربانی‌های ملت مجاهد افغان نتیجه داد و مردم و کشور ما از شر هیولای کمونیزم نجات یافتند.

امارت اسلامی افغانستان کودتای کمونستی ۷ ثور  و این روز سیاه را محکوم می‌کند و  ۸ ثور را ارج می گذارد و آنرا  روز آزادی کشور می‌داند.

از اینکه کشور ما پس از بیست سال جهاد از یک اشغال دیگر نیز آزاد شد و نظام اسلامی برقرار شد، بنابرین امارت اسلامی با تمام توان تلاش می‌کند تا  ثمره‌ای قربانی‌ها و مبارزات چندین ساله ملت ما یکبار دیگر ضایع نشود و نظام اسلامی را که آرمان شهدا است، به گونه‌ای کامل نافذ می‌کند. همچنان تلاش خواهد کرد تا آرمان‌های مردم افغانستان در تمام دوره‌های جهاد همانگونه که لازم است، تحقق یابد و  شرایط بهتر را در زیر سایه نظام اسلامی بخاطر آبادی و رفاه افغانستان فراهم کند. ان شاءالله

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا