اعلامیهاخبارTOP

اعلامیه‌ای وزارت اطلاعات و فرهنگ به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات و خبرنگاران

کابل ۲۷ حوت باختر
به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات و خبرنگاران، وزارت اطلاعات و فرهنگ از تلاش های مثمر خبرنگاران عزیز کشور قدردانی مینماید .
خبرنگاری پایه و اساس جوامع آگاه است و نقش بی بدیل در تامین شفافیت، و بلند بردن سطح آگاهی عامه دارد.
امروز، ما تعهد، شجاعت و صداقت خبرنگارانی را که مستمر برای گزارش حقیقت و بلند بردن سطح اگاهی ملت عزیز افغانستان در چهار چوب ارزش های اسلامی و ملی تلاش می‌کنند را گرامی می‌داریم.
وزارت اطلاعات و فرهنگ خود را به حمایت از آزادی مطبوعات با در نظر داشت ارزشهای اسلامی و ملی، متعهد دانسته و در تلاش است تا برای خبرنگاران عزیز کشور محیط کاری امن و مساعد فراهم نماید.
با در نظر داشت مشکلات گوناگون در میدان رسانه همزمان با پیشرفت تکنالوژی ، از جمله گسترش اطلاعات نادرست و نیاز به سواد دیجیتلی، این وزارت تعهد خود را برای ادامه حمایت از ابتکاراتی که به بهبود سواد رسانه‌ای، تقویت درک سالم انتقادی از محتوای رسانه‌ای و ترویج معیارهای اخلاقی درون رسانه یی اختصاص دارند، اعلام می‌دارد.
جهت گرامیداشت این روز، ما از تمامی نهادهای محترم دولتی، سازمان‌های رسانه‌ای و جامعه خبرنگاران افغان دعوت می‌کنیم تا در پرورش یک چشم‌انداز رسانه‌ای مفید و قدرتمند مشارکت کنند.
در پایان، وزارت اطلاعات و فرهنگ روحیه خبرنگاری و نقش جایگزین‌ناپذیر آن در جامعه را به نحو احسن درک نموده و از خبرنگاران عزیز کشور جهت خدمات ارزشمند آنها ابراز سپاس گذاری می‌نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا