اخبارورزش

آغازمسا بقات فوتسال میان‌ نوجوانان در کندز

کندز/۲۶ دلو / باختر

به ادامه راه‌اندازی برنامه‌های ورزشی و تورنمنت‌های فوتبال و فوتسال در ولایت کندز، فدراسیون فوتبال آن ولایت از آغاز مسابقات فتسال میان نوجوانان آن ولایت خبر داده است.

ذبیح‌الله دقیق آمر ورزشی ریاست معارف و مسوول فدراسیون فوتبال ولایت کندز به آژانس باختر گفت که هدف از برگزاری چنین برنامه‌های ورزشی تشویق دانش‌آموزان، ورزش‌کاران و نهادینه‌ساختن ورزش در معارف است.

او افزود که این رقابت‌ها به سیستم حذفی و برگشت راه‌اندازی شده است و تیم‌های لیسه‌ عالی شیرخان، مولوی سراج‌الدین شهید، غازی‌خان، حضرت علی ، سعادت، لمر، غلام‌رسول شهید، خواجه مشهد و رستاق‌آباد شامل این تورنمنت می‌باشند.

طبق یک خبر دیگر

در ادامه‌ بازی‌های رفت و برگشت لیگ فوتبال کندز تیم‌های عقابان پامیر و آسمایی توانستند، بازی‌کنان امید کندز و ستاره‌ها را از پیشرو برداشته راهی دوره‌ بعدی این لیگ شوند.

به سلسله‌ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کندز روز گذشته تیم‌های عقابان پامیر، آسمایی، ستاره‌ها و امید کندز باهم رقابت نمودند، درین رقابت‌ها بازی‌کنان عقابان پامیر و آسمایی در دو میدان بازی جذاب و دیدنی حریفان خود را شکست دادند و راهی دور بعدی این دیدار شدند.

درین بازی‌ها سیدعابد صدیقی و عمر از تیم‌های عقابان پامیر و آسمایی به عنوان بهترین بازی‌کن میدان شناخته شدند. که از طرف فدراسیون فوتبال کندز مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.

ذبیح‌الله دقیق مسوول فدراسیون فوتبال کندز هدف از برگزاری این رقابت‌ها را تشویق جوانان و آماده‌گی های بهتر بخاطر شرکت در مسابقات لیگ برتر افغانستان عنوان کرد خالقیار

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا