سیاستاخبارجامعهTOP

مولوی عبدالکبیر: پالیسی امارت اسلامی افغانستان قدردانی و حمایت از کادر‌ها و شخصیت‌های کشور است

 

کابل ۷ جوزا باختر

معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با نمایندگان اتحادیه متخصصین خارج مرز، گفت که پالیسی امارت اسلامی افغانستان  قدردانی و حمایت از کادرها و شخصیت‌های کشور است.

ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا با نماینده‌گان اتحادیه متخصصین خارج مرز، در قصر سپیدار دیدار کرده است.

در این دیدار، داکتر دوست محمد ځدران و داکتر غلام حضرت به نمایندگی از این اتحادیه گفتند که اتحادیه یادشده با داشتن ۱۶۰ داکتر مسلکی و متخصص، به شهروندان کشور خدمات عرضه می‌کند و تعداد زیادی از افغانان متخصص مقیم خارج آماده‌اند که دوباره به کشور برگردند.

این نماینده‌گان افزودند که نسبت به گذشته ظرفیت‌های شان در بخش صحی ارتقاء یافته و تداوی بسیاری از امراض را در داخل کشور انجام می‌دهند.

آنان هم‌چنان شماری از مشکلات و پیشنهادات اتحادیه متخصصین خارج مرز را با معاون سیاسی ریاست الوزرا نیز شریک کردند.

 مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا نیز طی این دیدار، با ابراز قدردانی از تلاش‌های داکتران و کارمندان سکتور صحی در کشور، این متخصصین را سرمایۀ بزرگ کشور خواند و گفت که افغانستان در هر حالت به آنان نیاز دارد.

 مولوی عبدالکبیر افزود که پالیسی امارت اسلامی افغانستان قدردانی و حمایت از کادرها و شخصیت های کشور است و برای آنان در راستای فراهم کردن هرگونه سهولت‌ها تلاش می‌کند.

او بیان داشت: «از اینکه افغانان بی بضاعت و فقیر هستند، نیاز است که ادارات صحی دولتی و خصوصی در راستای تشخیص و تداوی آنان از دقت و مهربانی کامل کار بگیرند.»

 معاون سیاسی ریاست الوزرا هم‌چنان به اعضای اتحادیه متخصصین خارج مرز اطمینان داد که مشکلات و پیشنهادات آنان را بخاطر حل، با ادارات مربوطه شریک خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا