اخبارجامعهTOP

شاروال کابل : تکمیل‌شدن کار ساختمان سرک اتصالی کمپنی ـ برچی در محراق توجه رهبری شاروالی کابل قرار دارد

 

کابل7 جوزا باختر

شاروال کابل هنگام بازدید از سرک اتصال کمپنی برچی گفت تکمیل‌شدن کار ساختمان سرک اتصالی کمپنی ـ برچی در محراق توجه رهبری شاروالی کابل قرار دارد.

شاروالی کابل امروز با نشر این خبر گفته است که مولوی عبدالرشید شاروال کابل از کار ساختمان سرک جدید اتصالی میان سرک کمپنی تا سرک برچی و همچنین اعمار یک پل موتررو در مسیرِ این سرک بازدید نموده و به تکمیل‌شدن کار سرک و پل مذکور تأکید نمود.

کار ساختمان این سرک که در سال گذشته از سوی شاروالی کابل از ساحهٔ قلعه ناظر سرک کمپنی تا حمام نقاش به طول ۲۲۷۴ متر با عرض ۳۰ متر شامل جزئیات یک سرک معیاری در مربوطات نواحی پنجم و سیزدهم آغاز شده بود؛ قیرریزی لایهٔ اول آن انجام شده است و به‌زودی قیرریزی لایهٔ دوم آن شروع خواهد شد.

همچنین ساختمان پل در مسیر این سرک به طول‌۲۰ متر و با عرض‌ ۲۰ متر در دو لین دیزاین شده که در حال ساخت‌وساز است و با تدارک وسایل موردنیاز در آینده نچندان دور شاهد تکمیل‌شدن آن خواهیم بود.

با تکمیل‌شدن سرک و پل مذکور مشکلات ازدحام از ساحه پل سوخته و سرک عمومی برچی کاسته شده و رشد اقتصادی و سهولت‌های متعدد شهری به شهروندان ساحات همجوار فراهم خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا