ورزش

پیروزی اتلاتیک و مادرید دربرابربایرن مونیخ درلیگ قهرمانان اروپا

کابل 9 ثورباختر
تیم فوتبال اتلاتیک و مادرید اسپانیا دریک بازی زیبا وحساس توانست بایرن مونیخ آلمان را یک برصفر شکست دهد و امید هایش برای صعود به دیدار پایانی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا را بیشتر سازد.
این بازی شب گذشته و به میزبانی اتلاتیک و مادرید در پایتخت اسپانیا انجام شد.
بازی را هردو تیم با جنگنده گی و پاس های کوتاه تهاجمی آغازکردند واما رفته رفته اتلاتیک و مادرید بیشترین درصدی توپ و میدان را دراختیار گرفت.
درنهایت این تیم در دقیقه یازدهم بازی به گول دست یافت.
ساول نگوز پس از آنکه چهاربازیکن بایرن را درمحوطه جریمه جا گذاشت ، با ضربه فنی پای چپ توپ را دور از دستان مانویل نویر درگوشه دروازه جا داد.
بایرن با دریافت این گول تهاجمی تر عمل کرد و بیشترین درصدی توپ و میدان را دراختیار گرفت اما دفاعی شدن اتلاتیک و مادرید و بازی منسجم و کم نقص این تیم به ویژه در دفاع باعث شد تا شاگردان پپ گواردیولا نتوانند گول خورده را جبران کنند و درنهایت بازی با همان نتیجه یک برصفر به سود شاگردان دیگو سمیونه پایان یافت.
در دیگر بازی این مرحله ریال مادرید دیگر تیم اسپانوی سه شنبه شب درخانه منچستر ستی در انگلستان درنبود کرستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی اش به تساوی بدون گول دست یافت .
بازی های برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا سه شنبه و چهارشنبه شب هفته آینده و به میزبانی ریال مادرید و بایرن مونیخ دراسپانیا و آلمان برگزارخواهد شد.
کارشناسان علی الرغم نتایج کسب شده در دیدار های رفت ، ریال مادرید اسپانیا و بایرن مونیخ آلمان را بخت های نخست برای صعود به دیدار نهایی این پیکار ها می خوانند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا