فرهنگ

معینیت امورجوانان برنامه های حمایتی را برای جوانان فراهم کرده

کابل باختر 7 حمل
معین امورجوانان  وزارت اطلاعات وفرهنگ می گو ید که جوانان با مراجعه به این معینیت می توانند از امکانات خوبی که برای جوانان  مساعد شده مستفید گردند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، داکتر کمال سادات معین امور جوانان  وزارت اطلاعات و فرهنگ که امروز در یک کنفرانس خبری صحبت می کرد از جوانان  خواست تا کشور را ترک نکنند واز  امکاناتی که آن معینیت برای جوانان  مساعد ساخته  برای ادامه تحصیل شان استفاده کنند.
دراین نشست خبری داکتر سادات با اشاره به مشکلاتی که جوانان  با آن روبرو هستند وبه این  لحاظ کشور خود را ترک میکنند گفت که جوانان  آینده این کشور اند که درساختار  این کشور به مثابه پایه های اساسی  محسوب میگردند.
وی همچنان از  سهولت ها برای جوانان  یاد نموده گفت که معینیت  امورجوانان  به ادامه  خدمات برای جوانان  اینبار  به آنعده از جوانانی که از کشور های اروپایی اخراج گردیده ویا در زندگی کنونی خود با مشکلات اقتصادی روبرو هستند قرضه های کوچک را در اختیار شان قرار میدهد و همچنان در زمینه  تداوی امراض و یا بیماری های که جوانان  از آن رنج میبرند  به اساس قرار داد ها با بعضی از شفاخانه های خصوصی در زمینه تداوی بیماری های شان این معینیت نیز همکاری می کند.
  وی خاطر نشان کرد که  جوانان  می توانند با مراجعه  به این معینیت از  این امکانات خوب که در نظر گرفته شده مستفید شوند ودرکنار سهولت های صحی ، تحصیلی وتعلیمی از سهولت های فرهنگی نیز برخوردار گردند .
این درحالیست  که دراین اواخر شماری زیادی از جوانان از کشور به هدف  زندگی بهتر به کشور های  دیگر مهاجرت میکنند که درحقیقت سفر جوانان  از کشور باعث نگرانی مسوولین امور گردیده است .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا