سیاست

اعلامیۀ ریاست جمهوری در پیوند به حمله تروریستی بالای معاون اول ریاست جمهوری

کابل /19 سنبله /باختر
اعلامیۀ ریاست جمهوری در پیوند به حمله تروریستی بالای معاون اول ریاست جمهوری
با تاسف فراوان دشمنان صلح و ثبات افغانستان، صبح امروز با حمله تروریستی بالای کاروان موترهای امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری در منطقه ناحیه چهارم شهر کابل که به سوی دفتر شان در حرکت بودند، شماری از هموطنان ما شهید و تعدادی هم مجروح شدند.
محمد اشرف غنی رییس جمهوری کشوربا تقبیح  کردن شدید این حمله تروریستی، گفت :  پس از وقوع این حملۀ دردناک تروریستی، جویای احوال امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری شدم که به مرحمت الهی صحت و سلامت هستند، اما از این که در این حمله تروریستی به شماری از هموطنان ما آسیب های جانی و مالی رسیده است، سخت متاثر می باشم و مراتب تسلیت و غمشریکی خویش را به خانواده های شهدا، ابراز می دارم.
رییس جمهوری گفت که تروریستان و حامیان خارجی شان با انجام چنین جنایت ها؛ صلح، جمهوریت و آینده روشن کشور را که خواست بزرگ و اساسی مردم ما است، تضعیف نمی توانند و مبارزه نیروهای امنیتی و دفاعی ما در برابر تروریستان با جدیت و قاطعیت ادامه خواهد داشت.
رییس جمهوری در کنار این که به نهادهای مربوط به خاطر بررسی همه جانبه این رویداد و تداوی مجروحان هدایت داد، از بارگاه ایزد متعال برای شهدا بهشت برین و به مجروحان، شفای کامل استدعا دارد.
احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا