تبصره و مرور بر مطبوعات

کابل در آستانه برگزاری عید سعید فطر در تدابیر ویژه امنیتی قرار گرفت

کابل/27/اسد/باختر

قوماندان امنیه زون ساحوی کابل میگویدکه پایتخت و اطراف آن در آستانه برگزاری عید سعید فطر در چوکات تدابیر ویژه امنیتی قرار گرفته و از همشهریان خواست تا غرض تامین هرچه بیشتر نظم همکاری نمایند.

به گزارش آژانس باختر، جنرال محمد ایوب سالنگی قوماندان امنیه زون ساحوی 101 آسمایی در گفتگوی با خبرنگار آژانس باختر گفت كه با فرا رسیدن عید رمضان تدابیر ویژه امنیتی در کابل و اطراف آن به اجرا در آمده است، کنترول پولیس بر نقاط آسیب پذیر جدی تر شده و بر علاوه افراد موجود یک نیروی ریزرف به خدمت گماشته شده است ضمناً ترصد پولیس بر دروازه های دخولی کابل نیز بیشتر گردیده و حضور پولیس در اماکن مقدسه و تفریحگاه های شهر بیشتر خواهد بود.

 این مقام بلند پایه پولیس کابل هشدار داد که آنها نه تنها با عوامل بد امنی، ترور و دهشت در شهر مبارزه میکنند بل افراد ولگرد و استفاده جو که بخواهند در ایام عید باعث آزار و اذیت دیگران بخصوص در تفریحگاه ها شوند از دید پولیس دور نخواهند بود. ضمناً او به آنانیکه با اسناد غیر مجوز راننده گي می نمایند با تیزرانی از قوانین ترافیکی عدول می نمایند. نیز اخطار کرد که پولیس این گونه حرکات را تحمل نمیکند، خرید و فروش پتاقی هم به هیچ عنوان جايز نیست. پولیس تاکنون شماری را در پیوند به خرید و استفاده از پتاقی بازداشت کرده است.

جنرال سالنگی غرض حفظ ثبات و آرامش خواستار همکاری مردم شد و گفت در کنار سایر نمرات پولیس شماره (100) نیز فعال است هرگاه هموطنان ما با مشکل مواجه میشوند و یا این که خطری را احساس میکنند با دایل نمودن این نمره تقاضا کمک نمایند.

طبق یک خبر دیگر: پولیس کابل روز گذشته دوازده تن را به اتهام آدم ربایی، سرقت و قتل بازداشت کرد. شماری زیادی از گرفتار شده گان سارقین وسایط اند، گفته شده كه هشت نفر از آنها حداقل در 20 قضیه سرقت وسایط در کابل دست دارند. عبدالخالق

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا