سیاست

رئیس جمهور غنی: ما کامیاب می شویم بخاطریکه راه ما حق است

کابل باختر 3 میزان

محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان و سر قوماندان اعلی قوای مسلح بعد از ظهر امروز با افسران و منسوبین سکتور امنیتی کشور دیدار کرد و عید سعید اضحی را به آنان تبریک گفت.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی سخنگوی ریاست جمهوری به آژانس باختر

در این دیدار که در ارگ انجام شد، ابتدا دگر جنرال قدم شاه شهیم لوی درستیز وزارت دفاع ملی، ستر پاسوال محمد ایوب سالنگی معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله و جنرال نظر شاه صافی رئیس کادر و پرسونل ریاست عمومی امنیت ملی به نماینده گی از دیگران صحبت کردند و عید سعید اضحی را به رئیس جمهور و مردم افغانستان تبریک گفتند.

آنان از توجه و مواظبت رئیس جمهور منحیث سرقوماندان قوای مسلح در راستای روحیه دادن به نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، تشکری کردند و وعده سپردند که در زمینه تحکیم صلح و امنیت در کشور از هیچگونه تلاش و فداکاری دریغ نخواهند کرد.

سپس رئیس جمهور کشور طی سخنانی گفت که از شما منسوبین نیروهای امنیتی و دفاعی کشور تشکری می کنم که روز های عید را تامین امنیت کردید و تا اکنون به فضل و عنایت خداوند این روز ها به خوبی و خوشی سپری گردید.

رئیس جمهور افزود: ما تعهد می کنم که اولاد های شهدا را محافظت و نوازش کنیم و خواست من از مسئولین امنیتی همیشه این بوده است که به خانواده های شهدا توجه نمایند و افسران شهید را فراموش نخواهیم کرد.

رئیس جمهور اسلامی افغانستان با تاکید گفت که در اراده ما کسی شک نکند، ما کامیاب می شویم بخاطریکه راه ما حق است.

محمد اشرف غنی از داکتران و شبکه های شفاخانه های نظامی تشکری کرد که همیشه جان مجروحین و مریضان را نجات میدهند.

رئیس جمهور گفت که در جلسه شورای عالی تدارکات فیصله صورت گرفت که بعد از این ادویه با کیفیت به نیروهای امنیتی کشور خریداری شود.

رئیس جمهور غنی گفت که پیلوتان تقدیر و احترام می شوند و بحیث سرمایه ملی از آنان استفاده صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد که اطلاعات ریاست عمومی امنیت ملی باعث گردید تا نیروهای امنیتی و دفاعی ما صدمات کمتری را متقبل شوند.

رئیس جمهور تاکید کرد که ترفیعات منسوبین امنیتی و دفاعی کشور بر اساس شجاعت، وطن پرستی تعلق دارد نه بر اساس روابط شخصی.

رئیس جمهور غنی گفت که جامعه جهانی برای ما تعهدات واضح داده است و تمام نیازمندی های نیروهای امنیتی و دفاعی به صورت اساسی مرفوع می گردد.

در این دیدار نورالحق علومی وزیر امور داخله، محمد معصوم ستانکزی سرپرست وزارت دفاع ملی و انجنیر رحمت الله نبیل رئیس عمومی امنیت ملی و شمار دیگری از هیات رهبری و منسوبین نهاد های امنیتی و دفاعی کشور نیز حضور داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا