ورزش

قهرمانی تیم رازی دررقابت های لیگ دسته اول فوتبال هرات

شهرهرات 13 قوس باختر
مسابقات لیگ دسته اول فوتبال با قهرمانی تیم رازی به پایان رسید.
این رقابتها باشرکت ده تیم در یک گروه به سیستم لیگ از چند ماه قبل آغاز گردیده بود سر انجام تیم رازی با کسب هشت برد و یک مساوی بدون باخت به ثمر رسانیدن بیست ویک گل زده چهار گل خورده وکسب بیست وپنج امتیاز به قهرمانی رسید.
تیم جامی با چهار برد چهار مساوی و یک باخت با یازده گل زده چهار گل خورده و کسب شانزده امتیاز نائب قهرمانی را ازآن خود ساخت.
تیم پیمان با پنج برد یک مساوی و سه باخت سیزده گل زده و یازده گل خورده وکسب شانزده  امتیاز حایز مقام سوم گردید.
تیم فوتبال نوائی با دو برد دو مساوی و پنج باخت نه گل زده چهارده گل خورده در جایگاه نهم قرار گرفت. تیم فوتبال خراسان با هفت باخت و دو مساوی به دسته دوم سقوط نمود.
طبق یک خبردیگر: آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر فوتبال را دیروز تیمهای سرخ پوشان و انصاری انجام دادند که سر انجام سرخ پوشان دو در برابر یک برنده این دیدارو جایگاه مقام قهرمانی لیگ برتر را از آن خود ساخت.
هفته پنجم این پیکار هارا امروز پامیر و بیگ بیر و فردا جمعه اتفاق و استقلال اولین بازی هفته پنجم خویش به نمایش میگزارند.
ازسوی دیگر: از هفته دوم لیگ دسته اول فوتسال دیروز دو دیدار صورت گرفت که در بازی اول کوثر چهار در برابر پنج مغلوب صحت عامه گردید و دومین بازی را تیمهای ابو الولید و افغان به نمایش گذاشتند که در فرجام با تساوی سه برسه انجامید. از ادامه این بازیها امروز نیمرخ با ذوالفقار و زحل با الهلال دیدار مینمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا