سیاست

ستر جنرال عبدالرشید دوستم: من همواره به صلاح مملکت ورفاه عامه می اندیشم ونیاز کشور خود را درتامین امنیت سراغ میدارم

کابل باختر 3حوت
ستر جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری عصر دیروز با شماری از نمایند گان مردم در پارلمان، شخصیت های ملی، رئیس، مشاوران و کارمندان دفتر معاونیت اول ریاست جمهوری در دفتر کارش دیدار کرد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر،  معاون اول ریاست جمهوری طی این دیدار که در آن تعدادی از اهالی رسانه ها نیز حضور داشتند، ضمن توضیح و تشریح اوضاع سیاسی و نظامی کشور گفت که کشور ما در یک مرحله حساس قرار دارد و بی تردید اوضاع جهانی و منطقه یی روی آن اثر گذار می باشد.
معاون اول ریاست جمهوری افزود که من همواره به صلاح مملکت و رفاه عامه می اندیشم و نیاز مبرم کشور خود را در تأمین امنیت سرتاسری سراغ میدارم. متاسفانه دست های پیدا و پنهان دشمنان مردم افغانستان آتش افروز معرکه یی هستند که در آن مردم عذاب کشیده ما می سوزند.
من بر بنیاد همین نکته بود که با درک وضعیت کنونی در شمال کشور به برخی از این ولایت ها سفر کردم که آخرین آن در غورماچ بود که در آن جا در جابجایی و تنظیم فعالیت های محاربوی و امنیتی نیروهای مستقر در آن جا کوشیدم.
تبلیغاتی وجود داشته که گویا معاون اول ریاست جمهوری بیش از بیست تن نیرو ندارد و خواستند با تبلیغات غیر موجه آب به آسیاب دشمن بریزند. ما تا رسیدن به حکومت وحدت ملی قربانی های فروانی را متقبل شدیم و از حمایت بیدریغ مردم خود برخوردار هستیم. من به خاطر مردم افغانستان کمر بسته ام نه بخاطر جاه و جلال و کسب زمین، ثروت و دارایی.
معاون اول ریاست جمهوری همچنان گفت که دشمنان مردم افغانستان بار اول نیست که علیه ما به تبلیغات سوء دست می یازند . من از برخی رسانه ها که آوازه های دشمنان را گسترده و کلان می سازند گلایه دارم ولی میدانم که هیچ وقت خاک خشک به دیوار نمی چسپد. ما این حکومت را خود مان ساخته ایم و خوبی ها و خرابی های آن به خود مان برمیگردد. ما به خوبی نظام خود مان می اندیشیم و اگر انتقاد هم میکنیم، دشمنانه نیست و برای اصلاح و خوبی نظام می باشد زیرا این شیوه یکی از اصول مردم سالاری به حساب می آید.
معاون اول ریاست جمهوری علاوه کرد که تروریزم نه تنها دشمن مردم ما بلکه دشمن همه مردم و تمام جوامع انسانی می باشد.
معاون اول ریاست جمهوری در پایان از حاضرین خواست تا صادقانه به مردم و کشور خویش خدمت کنند زیرا صداقت و درست کاری هیچ وقت پنهان نمی ماند.
در پایان این دیدار دکتور عنایت الله بابر فرهمند طی سخنانی به معاون اول ریاست جمهوری اطمینان داد که کار های شان را برای خدمت به مردم عزیز افغانستان بیشتر از پیش تعمیم می بخشیم و در این راستا تا پای جان تلاش می کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا