اخبارآموزش

بیش از صد تن در لوگر، آموزش دیدند

پل علم/ 5 حوت/ باختر

بیش از صد دانش آموز از بخش کمپیوترمرکز آموزشی لنکن ریاست اطلاعات وفرهنگ فارغ شدند و سند فراغت به دست آوردند.

به گزارش خبرنگارآژانس باختر؛ درمحفلی که به همین مناسبت در ریاست اطلاعات وفرهنگ لوگر برگزارشده بود، نقیب احمد اکبری مدیر هماهنگی جوانان ومسوول مرکز آموزشی ریاست اطلاعات وفرهنگ لوگر گفت که در این دور بیش از صد تن دانش آموز حدود سه ونیم ماه دربخش کمپیوتر به گونۀ رایگان آموزش دیدند و سند فراغت به دست آوردند.

رفیع الله صمیم رییس اطلاعات وفرهنگ لوگرنیز صحبت کرد و گفت که برای جوانان ودانش آموزان فرصت های خوب آموزشی درمرکزآموزشی لنکن مساعد شده است، وی ازجوانان خواست که ازوقت شان استفاده درست کنند ودر راستای فراگیری علم ودانش، مطالعه و همدمی با کتاب تلاش کنند.

همچنان رییس اطلاعات وفرهنگ از راه اندازی برنامه های بیشتر آموزشی در فصل بهار در مرکز آموزشی مذکور خبر داد.

دراین محفل مولوی محمد یوسف رحمانی یکتن از کارمندان ریاست امر به معروف و نهی از منکر لوگر گفت که این نسل جوان است که با فراگیری علم ودانش تغییر مثبت را در کشور ایجاد می کند. وی مکلفیت های جوانان را فراگیری علوم، دعوت به امور معروف ونهی از منکرات عنوان کرد.

گفتنی است که مرکز آموزشی لنکن ریاست اطلاعات وفرهنگ لوگر دربخش آموزش زبان انگلیسی، کمپیوتر، برگزاری سمینار های علمی و آموزش های کوتاه مدت به گونۀ رایگان فعالیت می کند واکنون ده ها تن ازجوانان وعلاقه مندان علم ودانش درآن مصروف آموزش اند.

محفوظ حمیدی

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا