جامعه

اطفال چغچران عاملان قتل سردار احمد و خانواده اش را تقبیح کردند

چغچران / باختر/ 4/ حمل
شماری از اطفال در شهر چغچران مرکز ولایت غور امروز راهپیمائی کردند و عاملان رویداد هوتل کابل سرینا را که در آن دو طفل نیز جان باختند به شدت تقبیح نمودند.
درحمله مخالفان مسلح در هوتل کابل سرینا در شهر کابل که درشب سال نو رخداد، سرداراحمد خبرنگار افغان همراه با خانم و دوطفل دوساله و هفت ساله وی با یک افغان دیگر و چهار تبعه خارجی جان باختند.
دراین راهپیمائی دهها تن از اطفال درحالیکه تصاویر سرداراحمد و اطفالش را با خود حمل میکردند، با شعارهای، قاتلان ما برادران ما نیستند، رییس جمهور قاتلان ما را برادر خطاب نکند و مرگ برکسانیکه اطفال و مردم بیگناه را میکشند، شرکت نموده بودند .
نثار احمد یکتن از اطفال با تاثر از کشته شدن دوطفل درهوتل کابل سرینا گفت: ما میخواهیم مکتب برویم و یک آینده خوب داشته باشیم، لطفاً ما را نکشید ، اطفال انسان های بیگناه و معصوم اند و کشتن آن ها گناه میباشد.
وی علاوه کرد که دو طفل سردار احمد آرزو داشتند که بزرگ شوند و درکنار خانواده خود باشند، اما دهشت افگنان آن ها را بیرحمانه کشتند.
شماری از خبرنگاران نیز دراین گردهمایی شرکت نموده و عاملان قتل خبرنگارو اعضای خانواده وی را تقبیح کردند.
سید متین یکتن از خبرنگاران ولایت غور گفت: ما به شدت عاملان قتل سرداراحمد و اطفالش را محکوم مینمایم و این عمل وحشیانه ، نشان میدهد که دهشت افگنان به هیچ کس و حتی به اطفال رحم ندارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا