امنیت

مسوولین شرکت امنیتی خصوصی هوتل سرینا تحت نظارت و بازرسی جدی قرار دارند

کابل/4/حمل/باختر
پس از حمله تروریستی به هوتل کابل سرینا، معاون، سوپروایزر و پنج نفر از کارمندان کلیدی شرکت امنیتی خصوصی شیلد (Shield) که مسوولیت تامین امنیت هوتل مذکور را به عهده داشتند، بخاطر کوتاهی و سهل انگاری در تامین امنیت هوتل که باعث نفوذ تروریستان و وقوع حمله تروریستی گردید، تحت نظارت و بازرسی جدی وزارت امور داخله قرار دارند.
به گزارش آژانس باختر، به اساس اطلاعات ارگان ریاست عمومی امنیت ملی و شواهد و تحلیل های اطلاعاتی، این حمله تروریستی مستقیماً توسط استخبارات بیرونی انجام شده است.
همچنان تحقیقات نشان می دهند که شرکت امنیتی خصوصی شیلد که یک شرکت امنیتی خارجی می باشد، با وجود داشتن امکانات تخنیکی و بیشتر از ۹۰ محافظ امنیتی در تأمین امنیت این هوتل و بررسی بدنی تروریستان و همچنان پاسخ به موقع به حمله کننده گان، ناکام بوده است.
مسوولین امنیتی شرکت مذکور با وجود دستپاجگی، اضطراب و حالت غیر عادی تروریستان هنگام داخل شدن به هوتل و اطلاع مخابروی توسط یکی از مسوولین امنیتی این شرکت مبنی بر مشکوک بودن آنان، هیچگونه عکس العملی نشان ندادند و نتوانستند اقدامات لازم و به موقع را انجام دهند.
همچنان عدم عملکرد به موقع محافظین این شرکت با در نظر داشت فاصله زمانی بیشتر از دو ساعت بین داخل شدن تروریستان به هوتل و انجام حمله بالای زنان، اطفال و سایر افراد ملکی شدیداً سوال بر انگیز است.
بنابرین عده ای از مسوولین شرکت امنیتی خصوصی شیلد تحت نظارت وزارت امور داخله کشور قرار داشته و بررسی ها و تحقیقات از آنان به منظور روشن شدن علت سهل انگاری و غفلت وظیفه یی در حادثه تروریستی حمله بر هوتل کابل سرینا  به صورت جدی ادامه دارد. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا