امنیت

برهمکاری های بیشتر ناتو با اردوی ملی تاکید صورت گرفت

کابل باختر  22جدی
سترجنرال بسم الله محمدی وزیر دفاع ملی امروز باقوماندان مشترک نیروهای  ناتو دررابطه به همکاری های بیشتر ناتو با اردوی ملی  دیدار کرد. به اساس معلومات دفترمطبوعاتی وزارت دفاع ملی  به آژانس خبری باختر، طر فین دراین دیدار  روی همکاری  های بیشتر به نیروهای  امنیتی  کشور به ویژه اردوی ملی  صحبت کرده وتقویت نیروهای  امنیتی  افغان را یکی از اهداف مهم در برابر مبارزه با تروریزم عنوان کردند .
وزیر دفاع ملی کشور همچنان  تاکید کرد که نیروهای  امنیتی  کشور به ویژه اردوی ملی  از ظرفیت های خوب برای تامین امنیت ومبارزه در برابر  هراس افگنان برخوردار گردیده است .
وی خاطر نشان ساخت که تداوم همکاری  جامعه  جهانی  برای تجهیز وآموزش نیروهای  امنیتی  افغان به ویژه اردوی ملی  می تواند  تروریزم  در افغانستان را به شکست جدی  روبرو کرده و امنیت وثبات در افغانستان تامین گردد.
همینگونه جنرال  دیمورسی قوماندان عمومی  مشترک ناتو از تداوم همکاری  های آن سازمان به نیروهای امنیتی کشور بویژه اردوی ملی اطمینان داده تاکید کرد که ناتو پس از سال 2014 همچنان به همکاری  هایش به افغانستان ادامه خواهد داد .
وی تاکید کرد که ناتواهمیت نیروهای امنیتی افغان را در برابر مبارزه باتروریزم می داند واز این رو هر گز این نیروها را دربرابر مبارزه باتروریزم تنها نخواهد گذاشت .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا