جامعه

اداره مستقل هوانوردی غرض کنترول مدیریت هوایی افغانستان باشش شرکت داخلی در تماس است

کابل 28 ثور باختر
اداره مستقل هوانوردی ملکی نشست مشورتی  رابا شرکت‌های داوطلب خارجی،‌ در مورد عقد قرارداد غرض کنترول حریم هوایی کشور برگزار کرد.
یک منبع خبری اداره مستقل هوانوردی ملکی به آژانس باختر خبر داد، اداره مستقل هوانوردی ملکی نشست مشورتی  رابا مسوولان شش شرکت بین المللی که برای گرفتن قرارداد کنترول حریم هوایی کشور اعلام آمادگی کرده اند؛ برگزار کرد.
هدف از برگزاری این نشست، جواب به سوالات و ارائه مشوره های ضروری در مورد چگونگی شرایط قرارداد کنترول حریم هوایی کشور و طرح پیشنهاد در مورد آن عنوان شده است .
نمایندگان شرکت های داوطلب خارجی که از کشورهای مختلف جهان هستند و شرط نامه دولت افغانستان را به هدف گرفتن قرارداد کنترول حریم هوایی کشور دریافت کرده اند؛ سوالات شان را در مورد چگونگی این قرارداد و ضرورت های آن مطرح کردند.
محمود شاه حبیبی معاون عملیاتی اداره مستقل هوانوردی ملکی ضمن پاسخ به برخی از سوالات و موضوعات مطرح شده گفت که مجموع موضوعات خواسته شده از سوی شرکت ها بررسی خواهد شد.
قابل ذکر است که تاکنون حریم هوایی افغانستان از سوی ایالات متحده امریکا مدیریت می شد واین کشور حاضر نیست تا بعد از ماه جون سال روان عیسوی قرار داد مدیریت هوایی افغانستان را تجدید کند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا