اخبارجامعهTOP

شاروال کابل از پروژه‌های سرک‌سازی در سه بخش شهر بازدید کرد

 

کابل5 ثور باختر

مولوی عبدالرشید شاروال کابل از کار پروژه‌های سرک‌سازی ذاکرین الی سرک قرغه در مربوطات نواحی پنجم و هفدهم، سرک بادام باغ در مربوطات نواحی چهارم و هفدهم و سرک چهارراهی هنگرا الی سرک قصبه در مربوطات ناحیهٔ پانزدهم بازدید به‌ عمل آورد و بر سرعت و کیفیت بهتر کار این پروژه‌ها تأکید کرد.

دفتر مطبوعاتی شاروالی کابل امروز با نشر این خبر گفته است: مولوی عبدالرشید شاروال کابل از کار ساخت سرک اتصالی شمال غرب که در سال گذشته از قسمت شهرک ذاکرین الی سرک قرغه به طول ۷۶۴۵ متر با عرض ۳۰ متر از سوی شاروالی کابل  آغاز شده بود، تا اکنون بیش از ۵۰ فیصد کار آن انجام شده است. دیدن کرد

ساخت و توسعه سرک بادام باغ از چهارراهی سرای شمالی الی چهارراهی کارته پروان به ‌طول مجموعی ۳۲۸۹ متر بوده که ۲۰۰۰ متر آن با عرض‌ ۳۰ متر و ۱۲۸۹ متر آن با عرض ۲۰ متر می‌باشد، کارهای مقدماتی آن آغاز شده است.

همین‌طور کار ساخت سرک جدید اتصالی از چهارراهی هنگرا تا سرک قصبه (سرک میرزا عبدالقادر بیدل) که اخیراً از سوی شاروالی کابل به طول ۱۸۹۰ متر و با عرض ۴۵ متر آغاز شده است، بیش از ۲۰ درصد پیشرفت کاری دارد.

شاروال کابل برای پیشرفت بهتر انجام کار پروژه‌های سرک‌سازی نامبرده به مسئولان تأکید ورزید که از هیچ‌گونه سعی و تلاش دریغ نورزند و از مراحل مختلف تطبیق پروژه‌ها مرحله‌وار کنترول و نظارت داشته باشند.

شاروال کابل تکمیل پروژه‌های تحت کار را مطابق زمان معین آن اولویت می‌داند و همواره از جریان کار پروژه‌های متعدد سرک‌سازی در بخش‌های مختلف سطح شهر نظارت و کنترول می‌نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا