سیاستاخبار

18 تن از رییسان جدیدالتقرر وزارت مالیه معرفی شدند

کابل/17 قوس/باختر

عبدالهادی ارغندیوال، وزیر مالیه 18 تن رییسان جدیدالتقرروزارت مالیه را که از طریق رقابت آزاد به بست های عالیرتبه وزارت مالیه راه یافته اند، با قرائت حکم مقام عالی ریاست جمهوری توسط محمدغلام ملا خیل، رییس منابع بشری وزارت مالیه به کارمندان آن وزارت معرفی کرد.

به گزارش آژانس باختر، وزیر مالیه گفت که جای خوشی است که در نشستی اشتراک می کنم که تعدادی از هموطنانم از طریق رقابت آزاد و به استعداد خود شان از بطن جامعه و از تمام اقشار کشور به بست های عالیرتبه وزارت مالیه راه یافتند و ما متعهد به تطبیق اصلاحات، جمع آوری شفاف عواید ملی، حسابدهی و مبارزه علیه فساد می باشیم و در این راه ګام های استواری برداشته ایم.

وی اضافه کرد که افغانستان از ظرفیت بالای درآمدهای داخلی برخوردار می باشد که ما می توانیم از این طریق تمام بودجه عادی خود را در کوتاه مدت از عواید داخلی خود تامین نمایم و در دراز مدت تمام بودجه ملی انکشافی و عادی خود را از عواید داخلی خود تامین کنیم.

 وزیر مالیه کشور گفت که ما تعهد داریم تمام بست های ورودی تا عالیرتبه وزارت مالیه را که حکمی یا خالی اند از طریق رقابت آزاد به شکل شفاف استخدام خواهیم کرد که این اصل می تواند ما را به اهداف رسیدن به خودکفایی اقتصادی، جلوگیری از فساد، استخدام اشخاص متحد و با استعداد برساند .

در اخیر این برنامه وزیر مالیه در حضور کارمندان و رسانه ها به تمام رییسان جدید التقرر سوگند داد که در مطابقت به قانون اساسی و قانون خدمات ملکی با تمام صداقت، ایمان داری وظایف و مسوولیت های خود را انجام بدهند که همه با یک صدا تعهد کردند که در روشانی از قوانین نافذه کشور تمام وظایف محوله خویش را با صداقت و ایمانداری کامل مبارزه علیه فساد و مفسد انجام خواهندداد .نازیلا عزیزی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا