اخباراقتصادTOPجامعه

کار ساخت سه جاده در شهر کابل آغاز شد

 

کابل ۸ حمل باختر

کار ساخت سه جاده امروز در شهر کابل آغاز شد

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا در خبرنامه‌ی نوشته است: ملاعبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزرا امروز کارسه پروژه بزرگ شاروالی کابل را افتتاح کرد.

ملا عبدالغنی برادر آخند، معاون اقتصادی ریاست الوزرا در مراسم گشایش این پروژه‌ها، از تلاش‌های مسوولان شاروالی کابل قدردانی کرد و گفت که مسوولان شاروالی کابل برای نظم شهری تلاش‌های زیادی به خرچ می‌دهند و از شهروندان خواست که در حفظ و نگهداری پروژه‌های عام المنفعه با حکومت همکاری کنند.

معاون اقتصادی ریاست الوزرا هم‌چنان به مسوولان شاروالی کابل توصیه کرد که این پروژه‌ها را به وقت معین و با کیفیت بالا به پایه اکمال برسانند.

این پروژه‌ها شامل بخش دوم سرک کوتل خیرخانه، قسمت اول سرک چهار راهی شهید الی قصبه و سرک چهار راهی میدان هوایی الی گمرک بوده که با هزینه ۹۴۶ میلیون افغانی از بودجه شاروالی کابل ساخته می شود.

در این میان، کار ساخت بخش دوم سرک کوتل خیرخانه به طول دو هزار و ۵۲۰ متر و با عرض ۶۰ متر، در مدت ۲۰ ماه با هزینه ۳۶۴ میلیون افغانی تکمیل و به بهره برداری سپرده خواهد شد.

همین‌گونه، پروژه سرک چهار راهی شهید الی قصبه به طول یک هزار و ۸۹۰ متر و عرض ۴۵ متر به هزینه مجموعی ۱۷۵ میلیون افغانی در مدت یک سال به پایه اکمال می‌رسد.

هم‌چنان، قراراست کار ساخت سرک چهار راهی میدان هوایی الی گمرک نیز به طول دوهزار و ۷۹۴ متر و عرض ۶۰ متر به هزينه ۴۰۷ ميليون افغانی در مدت ۲۰ ماه به گونه معیاری ساخته خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا