اخباراقتصادجامعه

کار بازسازی سرک سرپل- کوهستانات آغاز شد

سرپل ۳ حمل باختر
کار ترمیم سرک مسیر سرپل _ کوهستانات، امروز آغاز شد.
این جاده، به هزینۀ نزدیک به چهار میلیون افغانی از بودجه ریاست فواید عامه سرپل جغل اندازی و در کل بازسازی می شود.
الحاج محمدیعقوب عبدالرحمن اکه والی سرپل در جریان افتتاح این پروژه گفت: این شاهراه، بخاطر رفع مشکلات باشنده گان مرکز و ولسوالی های کوهستانات و الفتح فعلا از قریه بلغلی تا علف سفید جغل اندازی می شود که در سال جاری امیدواری هایی است تا قسمتی از این مسیر پخته کاری شود.
والی سرپل به رئیس فواید عامه تاکید کرد که بخاطر رفع مشکلات مردم این مسیر را بطور اساسی جغل اندازی و ترمیم نماید و از مردم خواست که با مسؤولین محلی جهت تطبیق بهتر پروژه ها همکاری همه جانبه نمایند.
به گفتۀ او؛ به اساس وعده بزرگان امارت اسلامی قیراندازی ۱۰۰ کیلومتر سرک در سال جاری در این ولایت تطبیق خواهد شد که قسمتی از این مسیر نیز قیراندازی می شود.
در همین حال مولوی اسدالله مسرور رئیس فوایدعامۀ سرپل به آژانس خبری باختر گفت ، خواست باشنده‌گان کوهستانات و راننده‌گان این مسیر از حکومت ترمیم این جاده خراب شده بود که خوشبختانه به همکاری مسوولان محلی، کار ترمیم و جغل‌اندازی این سرک از قریۀ «بلغلی» الی قریۀ «علف سفید» که ۳۲ کیلومتر طول دارد، آغاز شده و تا دو ماه آینده، تمام می‌شود.
در همین حال شماری از باشنده گان و راننده گان این مسیر با ابراز خرسندی، از مسؤولین محلی می خواهند تا برای رفع مشکلات شان به دراز مدت این مسیر بطور اساسی پخته و قیر اندازی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا