سیاستاخبارجامعهTOP

نوزدهمین جلسه کابینه :‌ درمورد حادثات ترافیکی و کنترول سرعت موترها اقدامات صورت گیرد

کابل ۲۸ حوت باختر
نوزدهمین جلسه کابینه امارت اسلامی افغانستان امروز به ریاست الحاج محمد حسن آخند رئیس الوزرا برگزار شد و درآن در مورد شماری از موضوعات بحث و تصامیم لازم اتخاذ شد.
در این جلسه در مورد چگونگی جلوگیری از حادثات ترافیکی و کنترول سرعت موتر ها بحث تفصیلی صورت گرفت و به وزارت امور داخله وظیفه سپرده شد که با هماهنگی ستره محکمه ، وزارت های ترانسپورت وهوانوردی و فواید عامه ، جهت رفتار ومشخص ساختن سرعت موترها در مسیر شاهراه ها ، طرح وسایل لازم برای ترافیک را آماده نموده و با مقام عالی ریاست الوزرا شریک نمایند.
همچنان در این جلسه به هیئتی متشکل از وزارت های امور داخله ،‌امور خارجه ، زراعت، آبیاری ومالداری ،‌شهر سازی و مسکن ، سرحدات اقوام و قبایل ، ریاست عمومی استخبارات واداره ملی احصایه به ریاست مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا وظیفه سپرده شد که حدود جفرافیایی ولسوالی ها را تثبت کرده در مودر آن معلومات جمع آوری نموده و گزارش آن را بعد از توحید به ریاست الوزرا ارائه نمایند.
دراین جلسه کابینه به وزارت اقتصاد نیز وظیفه سپرده شد ک به موسسات واضح نماید که هیچ کارمند امارتی را جذب کرده نمی توانند تا اینکه مراحل قانونی آن تکمیل نشده باشد .
جلسه با دعای خیر پایان یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا