اخبارفرهنگTOP

نمایشگاه اثر های نقاشی هنرمندان افغانستان و هندوستان برگزارشد

کابل/ 8 سرطان / باختر

هارون حکیمی معین فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات وفرهنگ، امروز درمراسم افتتاح نمایشگاه اثرهای هنر نقاشی شماری ازهنرمندان افغانستان و هندوستان، برگسترش روابط هنری و فرهنگی میان دوکشور تاکید کرد.

به گزارش آژانس باختر؛ درآغاز این مراسم معین فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات  و فرهنگ، از طریق ویدیو کنفرانس دررابطه به نقش فرهنگ و هنر وپیشینۀ روابط فرهنگی میان افغانستان و هندوستان، صحبت کرد و برگسترش روابط هنری و فرهنگی میان دوکشور تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد که درخارج ازکشور شاید از طریق رسانه ها چهرۀ اصلی و وضعیت افغانستان به مردم انعکاس داده نشود و اما هنر یکی از راه هایی است که هنرمندان می توانند ازطریق اثرهای هنری شان  چهرۀ واقعی افغانستان، مردم افغانستان و وضعیت افغانستان را درقالب تصویر و پیام های تصویری ارائه کنند.

همچنان ازطریق این ویدیو کنفرانس، شماری از هنرمندان افغانی و هندی دررابطه به اثرهای نقاشی شان که پیام های گونا گون ارائه می کند، معلومات دادند و احساسات شان را بیان کردند .

این نمایشگاه به همکاری نهاد فرهنگی ” ابیگیان” هندوستان و بخش فرهنگی سفارت افغانستان درهندوستان، برگزارشد و در آن  اثرهای نقاشی شماری از هنرمندان افغانی و هندی به نمایش گذاشته شد . احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا