اخبارجامعهTOPصحت

نشستی با نماینده گان شرکت دولتی ارزاق، در مورد اکمال مواد خوراکی شفاخانه های دولتی برگزار کرد

 

کابل4 ثور باختر

وزارت صحت عامه ، نشستی را با نماینده گان شرکت دولتی ارزاق، در مورد اکمال مواد خوراکی شفاخانه های دولتی با حضور داکتر احمد سیر پاڅون رییس عمومی طب معالجوی، داکتر وحدت الکوزی رییس شفاخانه های تخصصی و ثالثی و شماری دیگر از نماینده گان وزارت صحت‌عامه برگزارکرد.

دفتر مطبوعاتی وزارت صحت عامه امروز با نشر این خبر گفته است  که در این نشست اشتراک کننده گان فیصله نمودند، تا نماینده گان شفاخانه ها، با شرکت دولتی ارزاق مذاکره نموده و مطابق نرخ تخمینی گرفته شده از شرکت های لوژستیکی که در آن تمام موارد تخنیکی و مصارفات در نظر گرفته شده باشد پروسه متذکره با شرکت ارزاق امارتی با در نظر داشت حفظ منافع ملي پیش برده شود.

همچنان در این نشست فیصله شد تا تمام موارد ذکر شده باید مطابق سند رسمی به شفاخانه ها شریک گردد تا آنان مطابق آن اجراات قانونی خود را نمایند.

علاوه بر آن در جریان این نشست فیصله گردید تا نمونه تمام مواد باید در اختیار هیآت قرار داده شود تا مطابق نمونه در نظر گرفته شده هیآت متذکره تصمیم خویش را اتخاذ نمایند.

قابل تذکر است که نظر به فیصله و هدایت مقام عالی ریاست الوزراء، شفاخانه های دولتی مکلف اند تا مواد ارتزاقی ادارات خود را  با شرکت دولتی ارزاق قرار داد نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا